Show simple item record

dc.contributor.authorGrzegorczyk, Małgorzata
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2018-01-02T12:05:00Z
dc.date.available2018-01-02T12:05:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationGrzegorczyk M., Typy relacji i rodzajów ryzyka występujących w modelach transferu wiedzy i komercjalizacji akademickich innowacji na przykładach uczelni różnych krajów, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 201-211, doi: 10.18778/7969-046-6.17pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23841
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttransfer wiedzypl_PL
dc.subjectinnowacyjnośćpl_PL
dc.subjectknow-howpl_PL
dc.subjectkomercjalizacjapl_PL
dc.titleTypy relacji i rodzajów ryzyka występujących w modelach transferu wiedzy i komercjalizacji akademickich innowacji na przykładach uczelni różnych krajówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number201-2011pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesBetz F., Academic government industry strategic research relationships, „Journal of Technology Transfer” 1997, vol. 22, No 2pl_PL
dc.referencesCrane D., Invisible colleges. Diffusion of knowledge in scientific communities. University of Chicago Press, Chicago 1972pl_PL
dc.referencesDebackere K., Veugelers R., The role of academic technology transfer organizations in improving industry science links, „Research Policy” 2005, vol. 34, issue 5pl_PL
dc.referencesDeklaracja lizbońska, Uczelnie Europy po 2010 roku: różnorodność ze wspólnym celem, http://www.bwm.pk.edu.pl/Deklaracja_Lizbonska.pdfpl_PL
dc.referencesEtzkowitz H., Leydesdorff L., The endless transition: A ʽtriple helix’ of university- -industry-government relations, „Minerva” 1998, No 36pl_PL
dc.referencesFiske A.P., Relativity within moose culture: four incommensurable models for social relationships, „Ethos” 1990, vol. 18pl_PL
dc.referencesKozmetzsky G., Williams F., Williams V., New Wealth. Commercialization of Science and Technology for Business and Economic Development, Praeger, London 2004pl_PL
dc.referencesMadanmohan T.R., Navelkar S., Roles and knowledge management in online technology communities: an ethnography study, „International Journal of Web Based Communities” 2004, vol. 1 (1)pl_PL
dc.referencesMairesse J., Mohen P., To be or not to be innovative: an exercise in measurement, NBER Working Paper 2001, No 8644pl_PL
dc.referencesMiller R.C., Le Boeuf B.J., Developing University – Industry Relations. Pathways to Innovation from the West Coast, John Wiley & Sons, San Francisco, 2009pl_PL
dc.referencesOtto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa 2004pl_PL
dc.referencesPorter M.E., Location, competition, and ecnonomic development: local clusters in a global economy, „Economic Development Quarterly” 2000, vol. 4 (1)pl_PL
dc.referencesRafinejad D., Innovation, product development and commercialization. Case studies and key practices for market leadership, J. Ross Publishing, Fort Lauderdale 2007pl_PL
dc.referencesRanga M., Etzkowitz H., ‘Triple helix systems: an analytical framework for innovation policy and practice in the knowledge society, „Industry and Higher Education” 2013, No 27 (4), Special Issue.pl_PL
dc.referencesRappa M.A., Debackere K., Technology communities and the diffusion of knowledge, „R & D Management” 1992, vol. 22 (3)pl_PL
dc.referencesRobin S., Schubert T., Cooperation with public research institutions and success in innovation: evidence from France and Germany. Karlsruhe, April 2010, [w:] Innovation Systems and Policy Analysis, Fraunhofer ISI Discussion Papers 2010, No 24pl_PL
dc.referencesRydel M., Ronkowski C., Marketing partnerski, „Marketing i Rynek” 1995, nr 9pl_PL
dc.referencesShane S., Technology and innovation management, John Wiley & Sons, West Sussex 2008pl_PL
dc.referencesSystem transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce – siły motoryczne i bariery, red. K. Matusiak, J. Guliński, PARP, Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesTrzmielak D., Grzegorczyk M., Technology marketing – the use of relationship marketing principles in the process of international commercialization, [w:] Rozvoj marketingu v teórii a praxi Marketing Development in Theory and Practice, red. J. Striss, EDIS – Vydavateľstvo Žilinskej Univerzity, Žilina 2010pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.17


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska