Show simple item record

dc.contributor.authorTrzmielak, Dariusz
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2018-01-02T12:21:47Z
dc.date.available2018-01-02T12:21:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationTrzmielak D. M., Marketing nowych technologii – koncepcja i strategia 5W, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 213-227, doi: 10.18778/7969-046-6.18pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23842
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectnowe technologiepl_PL
dc.subjectknow-howpl_PL
dc.subject5Wpl_PL
dc.titleMarketing nowych technologii – koncepcja i strategia 5Wpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number213-227pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesBaaken T., Plewe C., Key success factors for research institutions in research commercialization and industry linkages: Outcomes of a German/Australian cooperative project, Münster University of Applied Science, Münster [b.r.w.]pl_PL
dc.referencesBarski R., Cook T., Metodyka identyfikacji projektów do komercjalizacji na wyższych uczelniach, PARP, Zielona Góra–Oxford 2011pl_PL
dc.referencesBiałoń L., Wsparcie marketingowe, [w:] Zarządzanie wynikami badań naukowych. Poradnik dla innowatorów, red. A.H. Jasiński, Wyd. Nauk. Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB, Warszawa–Radom 2011pl_PL
dc.referencesClark K.B., What strategy can do for technology, [w:] The Product Development Challenge. Competing Through Speer, Quality, and Creativity, eds. K.B. Clark, S.C. Wheelwright, A Harvard Business Review Book, Boston 1999pl_PL
dc.referencesCopp T., Koncepcje rozwoju oraz instrumenty wsparcia innowacyjności chińskiej gospodarki, [w:] Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw w kontekście regionalnym i sektorowym, red. E. Stawasz, T. Norek, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” 2012, nr 715, Ekonomiczne Problemy Usług nr 91pl_PL
dc.referencesDaszkowska M., Dąbrowski D., Marketing usług w języku cybernetyki, [w:] Marketing – handel – konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, t. 1, red. B. Gregor, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004pl_PL
dc.referencesDorf R.C., Byers T.H, Technology ventures. From idea to enterprise, McGraw- Hill, New York 2005pl_PL
dc.referencesDrengson A.R., Four Philosophies of technology, [w:] Technology and Values, Essential Readings, ed. C. Hanks, Wiley-Blackwell, Malden 2010pl_PL
dc.referencesFrąckiewicz E., Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, [w:] Marketing – handel – konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, t. 1, red. B. Gregor, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004pl_PL
dc.referencesGehlen A., A Philosophical-antropological perspective on technology, [w:] Philosophy of Technology. Technological Condition an Anthology, eds. R.C. Scharff, V. Dusek, Blackwell Publishing, Malden 2009pl_PL
dc.referencesGregor B., Trzmielak D., Badania rynkowe w sektorze nowych technologii – ocena potencjału rynkowego metodą Quicklook, [w:] Badania marketingowe Remove w przestrzeni europejskiej, red. K. Mazurek-Łopacińska, Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2006pl_PL
dc.referencesGrudzewski W.M., Hejduk I., Zarządzanie technologiami. Zaawansowane technologie i wyzwania ich komercjalizacji, Difin, Warszawa 2008pl_PL
dc.referencesGUS cyt. za: Missions Economiques, „Revue Elargissement” 2003, nr 44 Eurostatpl_PL
dc.referencesHadson R., Some UK Experience of Technology Transfer and Commercialization, [w:] Global Perspectives on Technology Transfer and Commercialization. Building Innovative Ecosystems, eds. J.S. Butler, D.V. Gibson, Edward Elgar, Northampton 2011pl_PL
dc.referencesJasiński A.H., Proces transformacji wyników badań naukowych do zastosowań praktycznych, [w:] Zarządzanie wynikami badań naukowych. Poradnik dla innowatorów, red. A.H. Jasiński, Wyd. Nauk. Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB, Warszawa–Radom 2011pl_PL
dc.referencesJasiński J., Marketing innowacji na rynku dóbr zaopatrzeniowo-inwestycyjnych, [w:] Strategiczne podstawy przedsiębiorczości opartej na wiedzy, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” 2010, nr 653, Ekonomiczne Problemy Usług nr 69pl_PL
dc.referencesJolly V., Commercializing New Technologies. Getting from Mind to Market, Harvard Business School Press, Boston 1997pl_PL
dc.referencesKlincewicz K., Dyfuzja innowacji. Jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług, Wyd. Nauk. Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2011pl_PL
dc.referencesKlincewicz K., Zarządzanie technologiami. Przypadek niebieskiego lasera, Wyd. Nauk. Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesKline S.J., What is technology, [w:] Philosophy of technology. Technological condition an anthology, eds. R.C. Scharff, V. Dusek, Blackwell Publishing, Malden 2009pl_PL
dc.referencesKoszałka J., Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodków innowacji, PARP, Gdańsk 2011pl_PL
dc.referencesLundvall B., Innovation, growth and social cohesion. The Danish model, Edward Edgar Publishing, Northampton 2004pl_PL
dc.referencesMohr J., Marketing of High-tech products an Innovations, Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ 2001pl_PL
dc.referencesMohr J., Sengupta S., Slater S., Marketing of High-Technology Product and Innovations, Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ 2005pl_PL
dc.referencesMoore G.A., Crossing the Chasm. Marketing and Selling High-tech Product to Mainstream Customer, Harper Business Essential, New York 2002pl_PL
dc.referencesMurtha T.P., Lenway S.A., Hart J.A., Managing new industry creation, Stanford University Press, Stanford 2001pl_PL
dc.referencesPinch T.J., Bijker W.E., The social construction of facts and artifacts, [w:] Philosophy of Technology. Technological Condition an Anthology, eds. R.C. Scharff, V. Dusek, Blackwell Publishing, Malden 2009pl_PL
dc.referencesPluta-Olearnik M., Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych, [w:] Marketing instytucji naukowych i badawczych, red. W. Wiśniowski, Wyd. Nauk. Instytutu Lotnictwa, Prace Instytutu Lotnictwa nr 222, Warszawa 2012pl_PL
dc.referencesPotwora W., Duczmal M., Marketing, strategie i struktury, Polska Akademia Nauk, Katowice–Opole 2001pl_PL
dc.referencesSojki B., Zarządzanie produktem w usługach badawczych, Marketing instytucji naukowych i badawczych, red. W. Wiśniowski, Wyd. Nauk. Instytutu Lotnictwa, Prace Instytutu Lotnictwa nr 208, Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesTrzmielak D., High-tech Product Development, Markets and SMEs Perspectives, [w:] Productová polityka v globálnym obchode, red. V. Killár, L. Knošková, Vydavatel’stvo Ekonóm, Bratysława 2009pl_PL
dc.referencesTrzmielak D., Komercjalizacja wiedzy i technologii – determinanty i strategie, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013pl_PL
dc.referencesTrzmielak D., Byczko S., Zarządzanie własnością intelektualną w przedsiębiorstwie i na uczelni, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Gdańsk 2010pl_PL
dc.referencesUrbaniak M., Podejście produkt ecodesign w marketingu nowoczesnych technologii, [w:] Marketing technologiczny i marketing terytorialny, red. T. Markowski, D. Trzmielak, J. Sosnowski, Polska Akademia Nauk, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, Biuletyn, z. 235, Warszawa 2007pl_PL
dc.referencesVarela J.A., Fernández P., Del Río M.L., Bande B., Cross-functional conflict, conflict handling behaviors and new product performance in Spanish firms, „The Authors Journal Compilation” 2005, vol. 14, No 4pl_PL
dc.referencesWilson C., Kennedy M., Improving the product development process, [w:] Competing Globally Through Customer Value. The Management of Strategic Suprasystem, eds. M.J. Stahl, G.M. Bounds, Quorum Books, New York 1991pl_PL
dc.referencesWinner L., Social Constructivism: Opening the black box and finding it empty [w:] Philosophy of Technology. Technological Codition an Anthology, eds. R.C. Scharff, V. Dusek, Blackwell Publishing, Malden 2009pl_PL
dc.referencesWissema J.G., Technostarterzy dlaczego i jak?, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2005pl_PL
dc.referencesWissema J.G., Verloop J., Uniwersytet Tzeciej Generacji: uczelnia XXI wieku, Wyd. Zante, Zębice 2009pl_PL
dc.referencesWrona K., Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych, [w:] Marketing instytucji naukowych i badawczych, red. W. Wiśniowski, Wyd. Nauk. Instytutu Lotnictwa, Prace Instytutu Lotnictwa nr 225, Warszawa 2012pl_PL
dc.referencesZehner W.B., Trzmielak D., Gwarda-Gruszczyńska E., Zehner C.B., Technology Taxonomy, [w:] Transfer technologii, przedsiębiorczość innowacyjna w rozwoju firm, red. D. Trzmielak, Centrum Transferu Technologii, Uniwersytet Łódzki, Łódź 2011pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.18


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska