Show simple item record

dc.contributor.authorPachucka, Joanna
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2018-01-02T12:57:31Z
dc.date.available2018-01-02T12:57:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationPachucka J., Rola lokalnych grup działania w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostek terytorialnych, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 257-272, doi: 10.18778/7969-046-6.21pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23844
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmarketing terytorialnypl_PL
dc.subjectwizerunek turystycznypl_PL
dc.subjectjednostki terytorialnepl_PL
dc.subjectlokalne grupy działaniapl_PL
dc.titleRola lokalnych grup działania w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostek terytorialnychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number257-272pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationFilia Uniwersytetu Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckimpl_PL
dc.referencesCzynnik ludzki a marketing terytorialny, red. T.M. Łaguna, Wyd. Wszechnica Warmińska, Lidzbark Warmiński 2009pl_PL
dc.referencesFlorek M., Podstawy marketingu terytorialnego, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006pl_PL
dc.referencesFlorek M., Janiszewska K., Marketing terytorialny. Studia przypadków, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2008pl_PL
dc.referencesFlorek M., Janiszewska K., Marketing terytorialny w aglomeracji poznańskiej, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2010pl_PL
dc.referencesMakarski S., Kuźniar W., Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie województwa podkarpackiego, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2009pl_PL
dc.referencesMarketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych, red. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj, Wyd. Państwowej Wyższej Szkoły im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska 2012pl_PL
dc.referencesSzromnik A., Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2007pl_PL
dc.referencesTransfer wiedzy i działań innowacyjnych w obszarze agrobiznesu: uwarunkowania, mechanizmy, efekty, red. S. Makarski, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2007pl_PL
dc.referencesWizerunek regionu o orientacji rynkowej, red. A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj, J. Kamiński, Wyd. Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska 2012pl_PL
dc.referenceshttps://www.arimr.gov.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.bialelugi.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.bieliny.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.juraparkbaltow.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.parkmania.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.pot.gov.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.skansenpilicy.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.traveltime.info.plpl_PL
dc.referenceshttps://www.zambrow.orgpl_PL
dc.referenceshttps://www.zielonypierscien.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.21


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska