Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzymańska, Beata
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2018-01-03T09:23:56Z
dc.date.available2018-01-03T09:23:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSzymańska B., Satysfakcja komercyjnego klienta usług sanatoryjnych w Polsce, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 229-242, doi: 10.18778/7969-046-6.19pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23846
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectusługi uzdrowiskowepl_PL
dc.subjectkuracjuszpl_PL
dc.subjectusługi sanatoryjnepl_PL
dc.subjectuzdrowiskopl_PL
dc.subjectzdrowiepl_PL
dc.titleSatysfakcja komercyjnego klienta usług sanatoryjnych w Polscepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number229-242pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesDzU z 2005 r., nr 167, poz. 1399pl_PL
dc.referencesLalonde M., A New Perspective on the Canadians, Working Document, Minister of National Health and Welfare, Ontario 1974pl_PL
dc.referencesNarodowy Rachunek Zdrowia za 2011 r. Materiał na konferencję prasową w dniu 23.07.2013 roku, Departament Badań Społecznych i Warunków Życia, GUS, Warszawapl_PL
dc.referencesPodstawowe dane z zakresu ochrony zdrowia 2005–2011 roku, GUS, Warszawa 2012pl_PL
dc.referencesPodstawowe dane z zakresu ochrony zdrowia w 2010 roku, GUS, Warszawa 2011pl_PL
dc.referencesSzymura-Tyc M., Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Katowice 2006pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.19


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska