Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSowa, Katarzyna
dc.contributor.editorBieńkowska, Jolanta
dc.date.accessioned2018-01-24T11:43:42Z
dc.date.available2018-01-24T11:43:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSowa K., „Młodzi w Łodzi” – przepis na nieschematyczną kreację ścieżki zawodowej, [w:] Bieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [137]-163, doi: 10.18778/8088-614-8.12pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23922
dc.descriptionKreatywność, leżąca u podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES. Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.pl_PL
dc.description.abstractMłodzi ludzie poszukujący najlepszej drogi rozwoju swoich pasji, zainteresowań i talentów często czują się zagubieni. Nie wiedzą, jak znaleźć dla siebie najbardziej wartościowe miejsca pracy. Program „Młodzi w Łodzi” stwarza przestrzeń do spotkania pracodawców z młodymi ludźmi oraz do zaprezentowania przez nich innowacyjnych pomysłów na biznesplan. Takie inicjatywy sprawiają, że studenci widzą nowe perspektywy i możliwości wykorzystania swojego potencjału w regionie łódzkim. Dzięki projektom realizowanym w ramach programu młodzi ludzie dowiadują się, że kreatywność w działaniu, proaktywna postawa i zaangażowanie to klucz do sukcesu. Program „Młodzi w Łodzi” promuje inicjatywy studentów i absolwentów oraz wspiera ich wejście na rynek pracy, co przyczyna się do zmiany wizerunku Łodzi jako miasta z ogromnym potencjałem twórczym. W niniejszej publikacji przedstawiono program „Młodzi w Łodzi” oraz skrót najnowszego badania ewaluacyjnego kampanii prowadzonej w ramach tego programu.pl_PL
dc.description.abstractYoung people seeking the best way to develop their passions, interests and talents often feel lost. They do not know how to find the most valuable jobs for themselves. The „Młodzi w Łodzi” program creates space for meeting between employers and young people and for presenting innovative ideas for a business plan. Such initiatives make the students see new perspectives and possibilities to use their potential in the Lodz region. Through the projects realized under this program, young people learn that creativity in action, proactive attitude and commitment are a key to success. The „Młodzi w Łodzi” program promotes students 'and graduates' initiatives and supports their entry into the labour market, which contributes to changing the image of Łódź as a city with enormous creative potential. This publication presents the program „Młodzi w Łodzi” and a summary for the latest evaluation study of the campaign run under this program.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subject„Młodzi w Łodzi”pl_PL
dc.subjectpromocja miastapl_PL
dc.subjectkariera zawodowapl_PL
dc.subjectcity promotionpl_PL
dc.subjectprofessional careerpl_PL
dc.title„Młodzi w Łodzi” – przepis na nieschematyczną kreację ścieżki zawodowejpl_PL
dc.title.alternative„Młodzi w Łodzi” – a recipe for non-schematic creation of the professional pathpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[137]-163pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUrząd Miasta Łodzi, Departament Prezydenta, Biuro Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicąpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-614-8
dc.referencesMłodzi w Łodzi, https://mlodziwlodzi.pl/ (dostęp: 24.05.2017).pl_PL
dc.referencesRaport z realizacji badania ewaluacyjnego kampanii „Młodzi w Łodzi” na potrzeby Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ.pl_PL
dc.referencesRaport z realizacji badania ewaluacyjnego kampanii „Młodzi w Łodzi” na potrzeby Biura Rozwoju i Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ INSE Research 2014.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-614-8.12


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska