| dc.contributor.author | Pąkowska-Kmiecińska, Anna | |
| dc.date.accessioned | 2018-12-07T11:48:52Z | |
| dc.date.available | 2018-12-07T11:48:52Z | |
| dc.date.issued | 1972 | |
| dc.identifier.other | RPS1981 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/26321 | |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.subject | historia | pl_PL |
| dc.subject | metody aktywizujące | pl_PL |
| dc.subject | szkoła podstawowa | pl_PL |
| dc.title | Wpływ aktywizacji na kształtowanie pojęć historycznych w szkole podstawowej | pl_PL |
| dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
| dc.page.number | 256 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny | pl_PL |
| dc.dissertation.director | Dutkiewicz, Józef | |
| dc.date.defence | 1972 | |