Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZając, Dagmara
dc.contributor.editorWalińska, Ewa
dc.date.accessioned2019-02-18T13:25:51Z
dc.date.available2019-02-18T13:25:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationZając D., Ocena logistycznej obsługi klienta oraz oferty asortymentowej handlu elektronicznego, [w:] Współczesne problemy finansów, rachunkowości i zarządzania, Walińska E. (red.), "Ekonomia i Zarządzanie w Teorii i Praktyce", t. 7, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 283-299, doi:10.18778/7525-962-9.21pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-962-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/26846
dc.description.abstractHandel elektroniczny zawdzięcza swoją rosnącą popularność logistyce, dającej możliwość przemieszczania towarów na bardzo dalekie odległości. W referacie przedstawiono charakterystykę produktów dostępnych w Internecie oraz dokonano ich systematyki. Przedstawiono wyniki badań własnych odnośnie oceny asortymentu dostępnego w polskich sklepach elektronicznych oraz przepływu produktów w kanałach dystrybucji. Szczególna uwagę zwrócono na działania z zakresu logistyki zwrotnej, jako źródła tworzenia przewagi konkurencyjnej.pl_PL
dc.description.abstractElectronic commerce owes its growing popularity logistics, allowing them to move goods very long distances. The paper presents the characteristics of the products available on the Internet and made their taxonomy. The paper presents results of research on evaluation range available in Polish electronic stores and the flow of products in the distribution channels. Particular attention was paid to activities in the field of reverse logistics as a source to create a competitive advantage.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofWalińska E. (red.), Współczesne problemy finansów, rachunkowości i zarządzania, "Ekonomia i Zarządzanie w Teorii i Praktyce", t. 7, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.relation.ispartofseriesEkonomia i Zarządzanie w Teorii i Praktyce", t. 7;7
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecthandel elektronicznypl_PL
dc.subjectasortymentpl_PL
dc.subjecte-commercepl_PL
dc.subjectsklep internetowypl_PL
dc.subjectlogistykapl_PL
dc.titleOcena logistycznej obsługi klienta oraz oferty asortymentowej handlu elektronicznegopl_PL
dc.title.alternativeEvaluation of logistics customer service and e-commerce assortment offerpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holderCopyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number283-299pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-216-3
dc.referencesBarcik R., Logistyka dystrybucji, Wydawnictwo ATH, Bielsko-Biała 2005.pl_PL
dc.referencesBickerton P., Bickerton M., Pardesi U., Marketing w Internecie, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.pl_PL
dc.referencesGołembska E. (red), Kompendium wiedzy o logistyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesJadczak A., eCommerce 2012, Internet Standard, http://www.internetstandard.pl/news/event/15/946567/1B8885129EFD40F193C576EBEC22236C.pl_PL
dc.referencesMaciejowski T., Firma w Internecie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.pl_PL
dc.referencesRutkowski K., Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki, SGH, Warszawa 2005.pl_PL
dc.referencesSadowski A., Zarys rozwoju logistyki zwrotnej, „Logistyka” 2009, nr 5.pl_PL
dc.referencesShapiro C., Varian H. R., Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej, Harvard Business School Press 2007.pl_PL
dc.referencesŚwierczyńska-Kaczor U., Kossecki P., Wirtu@alny rynek. Inwestorzy. Przedsiębiorstwa. Klienci, Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno- Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, Kielce 2008.pl_PL
dc.referencesUstawa z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU20000220271&type=3&name=D20000271Lj.pdf.pl_PL
dc.referencesUstawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/02CDFF11-4217-4078-A37A-240588C1EDBF/16575/Ust_o_szczegol_warunkach_sprzed_konsumenc_tekst_je.pdf.pl_PL
dc.referencesWielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa–Wrocław 2000.pl_PL
dc.referenceshttp://www.pmrpublications.com/product/Handel-internetowy-w-Polsce-2012.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-962-9.21


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe