Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWielgus, Magda
dc.contributor.editorBieńkowska, Jolanta
dc.date.accessioned2019-12-02T12:33:40Z
dc.date.available2019-12-02T12:33:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationWielgus M., Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych, w: Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2, J. Bieńkowska (red.), WUŁ, Łódź 2019, doi: 10.18778/8142-661-9.05.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/30974
dc.description.abstractCelem rozdziału jest pokazanie wpływu wykorzystania kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych. Został on zrealizowany poprzez analizę wybranych przykładów kampanii realizowanych w mediach społecznościowych, wyróżniających się oryginalnością, dużym zainteresowaniem odbiorców oraz pozytywną oceną ekspertów.pl_PL
dc.description.abstractThe purpose of the chapter was to show the impact of the use of creativity in marketing communication of brands in social media. It was realized through the analysis of selected examples of campaigns carried out in social media, distinguished by originality, the high interest of recipients and a positive assessment of experts.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKreatywność w praktyce biznesowej. Część 2;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectkomunikacja marketingowapl_PL
dc.subjectkreatywnośćpl_PL
dc.subjectmarkapl_PL
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.subjectfacebookpl_PL
dc.subjectInstagrampl_PL
dc.subjectYouTubepl_PL
dc.titleWykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number73-93pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-661-9
dc.referencesAmbile T.M. (1998), How to Kill Creativity, „Harvard Business Review”, no 5, s. 76–87.pl_PL
dc.referencesBdoń E., Marketing relacji – co to jest i jak go stosować?, Freshmail, https://freshmail.pl/blog/marketing-relacji-co-jest-jak-go-stosowac/ (dostęp: 12.02.2019).pl_PL
dc.referencesBonek T., Smaga M. (2013), Biznes na Facebooku i nie tylko. Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych, Wolters Kluwer, Warszawa.pl_PL
dc.referencesChaykowski K. (2015), Number Of Facebook Business Pages Climbs To 50 Million With New Messaging Tools, https://www.forbes.com/sites/kathleenchaykowski/ 2015/12/08/facebook-business-pages-climb-to-50-million-with-new-messaging-tools/#18b4 cf36991c (dostęp: 29.01.2019).pl_PL
dc.referencesDane Instagramu, https://business.instagram.com/?locale=pl_PL (dostęp: 26.01.2019).pl_PL
dc.referencesFacebook Ikea, https://bit.ly/2KuTuAs (dostęp: 13.06.2019).pl_PL
dc.referencesFacebook Ikea, https://bit.ly/2N4OfWE (dostęp: 13.06.2019).pl_PL
dc.referencesFacebook newsroom, https://newsroom.fb.com/company-info/ (dostęp: 28.01.2019).pl_PL
dc.referencesFacebook, Euroloan, https://bit.ly/2tD0qC5 (dostęp: 13.06.2019).pl_PL
dc.referencesFacebook, https://bit.ly/1UFCCDx (dostęp: 13.06.2019).pl_PL
dc.referencesFeedink.com, Snajperska precyzja w targetowaniu reklamy na Facebooku, https://feedink.com/pl/target-facebook-ads-like-pro/ (dostęp: 12.04.2019).pl_PL
dc.referencesInstagram business, https://business.instagram.com/getting-started (dostęp: 28.01.2019).pl_PL
dc.referencesKallas P., Top 15 Most Popular Social Networking Sites and Apps, https://www.dreamgrow.com/top-15-most-popular-social-networking-sites/ (dostęp: 29.01.2019).pl_PL
dc.referencesKaznowski D. (2016), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKuchta M. (2017), Real Time Marketing w wykonaniu IKEA. Jak na aktualne wydarzenia reagowała marka?, https://socialpress.pl/2017/03/real-time-marketing-w-wykonaniu-ikea-jak-na-aktualne-wydarzenia-reagowala-marka (dostęp: 13.06.2019).pl_PL
dc.referencesLeśniewska A. (2006), Reklama internetowa, Wydawnictwo Onepress, Gliwice.pl_PL
dc.referencesLuecke R., Katz R. (2005), Zarządzanie kreatywnością i innowacją, MT Biznes, Konstancin–Jeziorna.pl_PL
dc.referencesMediakix Team, How much time we spend on social media, https://mediakix.com/blog/how-much-time-is-spent-on-social-media-lifetime/#gs.zah2iPs (dostęp: 28.01.2019).pl_PL
dc.referencesMercer C., Traditional vs. Online Marketing. The Real Value of Your Online Marketing Efforts, https://seriouslysimplemarketing.com/traditional-vs-online-marketing/ (dostęp: 29.01.2019).pl_PL
dc.referencesPeterson T. (2017), How Facebook’s, Instagram’s and Snapchat’s audience size estimates compare, https://marketingland.com/facebooks-instagrams-snapchats-audience-size-estimates-compare-223893 (dostęp: 29.01.2019).pl_PL
dc.referencesPizło W., Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju, http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/EIOGZ_2008_nr69_s89.pdf (dostęp: 1.02.2019).pl_PL
dc.referencesPoradnik Przedsiębiorcy (2019), Tradycyjny podział na ATL i BTL a marketing XXI wieku, https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-tradycyjny-podzial-na-atl-i-btl-a-marketing-xxi-wieku (dostęp: 25.06.2019).pl_PL
dc.referencesSadowski M. (2013), Rewolucja social media, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesSagan A. (2013), Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej. Studium teoretyczno-metodologiczne, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.referencesWYBOROWA Project 30/90, https://www.youtube.com/watch?v=KKMO1xQ-k68 (do-stęp: 25.05.2019).pl_PL
dc.referencesYouTube for press, https://www.youtube.com/intl/en-GB/yt/about/press/ (dostęp: 28.01.2019).pl_PL
dc.referencesYouTube for press, https://www.youtube.com/intl/en-GB/yt/about/press/ (dostęp: 18.01.2019).pl_PL
dc.referencesYouTube for press, https://www.youtube.com/intl/en-GB/yt/about/press/ (dostęp: 27.07.2019).pl_PL
dc.referencesZephoria Inc, Top 01 Twitter statistic, https://zephoria.com/twitter-statistics-top-ten/ (dostęp: 28.01.2019).pl_PL
dc.referencesŻukowski M. (2016), Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referenceshttp://sjp.pwn.pl/slowniki/media%20spo%C5%82eczno%C5%9Bciowe.html (dostęp: 20.01.2019).pl_PL
dc.referenceshttps://pl.wikipedia.org/wiki/Toplayer (dostęp: 29.01.2019).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-661-9.05


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe