Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKosmowski, Piotr
dc.date.accessioned2019-12-30T14:14:11Z
dc.date.available2019-12-30T14:14:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31108
dc.description.abstractAutor podjął próbę przedstawienia zagadnienia analizy uwarunkowań i konsekwencji przekształceń przestrzennych i funkcjonalnych terenów miejskich, które są rezultatem przebudowy czołowych dworców kolejowych w trzech wybranych miastach w Europie: Wiedniu w Austrii, Lipsku w Niemczech i Łodzi w Polsce. Kontekstem przeprowadzonych badań były procesy demolowania i rewitalizacji, które tym przekształceniom towarzyszą. Istotą prowadzonych przebudów było uzyskanie przez dworce funkcji przelotowości, a inwestycje realizowano jako megaprojekty rewitalizacyjne.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectmegaprojektpl_PL
dc.subjectczołowy dworzec kolejowypl_PL
dc.subjectproces demolowaniapl_PL
dc.subjectproces rewitalizacjipl_PL
dc.subjectLeipzig Hauptbahnhofpl_PL
dc.subjectŁódź Fabrycznapl_PL
dc.subjectWien Hauptbahnhofpl_PL
dc.subjectprzekształcenia przestrzenno-funkcjonalnepl_PL
dc.titlePrzekształcenia przestrzenne i funkcjonalne czołowych dworców kolejowych w kontekście procesów demolowania i rewitalizacji. Studium wybranych przykładów w miastach europejskichpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number204pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk Geograficznychpl_PL
dc.dissertation.directorKaczmarek, Sylwia
dc.dissertation.directorKazimierczak, Jarosław
dc.dissertation.reviewerSagan, Iwona
dc.dissertation.reviewerKoziarski, Stanisław
dc.date.defence2020-01-14
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord