Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPietras, Joanna
dc.contributor.authorWojciechowska, Marta
dc.contributor.authorZach, Piotr
dc.contributor.authorZgierska, Martyna
dc.contributor.editorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2021-01-18T16:24:40Z
dc.date.available2021-01-18T16:24:40Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationPietras J., Wojciechowska M., Zach P., Zgierska M., Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o., [w:] Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Golik-Górecka G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 143-160, doi: 10.18778/8088-437-3.12pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-437-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33151
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGolik-Górecka (red.), Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectstrategiepl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.titleStrategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o.pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number143-160pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-438-0
dc.referencesGrzegorczyk W., Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008.pl_PL
dc.referencesKeller K., Kotler Ph., Marketing, REBIS, Poznań 2013.pl_PL
dc.referencesKrawiec F., Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi, Difin, Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesMruk H., Rutkowski I., Strategia produktu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesNojszewski D., Przegląd modeli e-biznesowych, cz. II, www.e-mentor.edu.pl/artykul/ index/numer/19/id/414 (dostęp: 30.05.2016).pl_PL
dc.referencesRanking Przedsiębiorstwa 25-lecia III RP, www.mokate.com.pl/pliki/rzeczpospolita,-15- -iv-2015,-ranking-przedsiebiorstwa-25-lecia-iii-rp_1236.pdf (dostęp: 30.05.2016). „Rzeczpospolita”, z dnia 2 grudnia 2010 r.pl_PL
dc.referencesStabryła A., Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, PWN, Warszawa 2000. http://www.mokate.com.pl/ (dostęp: 30.05.2016).pl_PL
dc.references7milowy, Mokate: Wdrożenie SAP, http://www.7milowy.pl/baza-wiedzy/historie-sukcesu- klientow/mokate-wdrozenie-sap.html (dostęp: 30.05.2016).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-437-3.12


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe