Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTomczyk, Natalia
dc.date.accessioned2014-02-19T13:32:39Z
dc.date.available2014-02-19T13:32:39Z
dc.date.issued2014-02-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/3568
dc.descriptionZa pracę pt. "Zarządzanie turystyką biznesową na przykładzie wybranych convention bureaux w Polsce" autorka zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki na najlepszą pracę magisterską z zakresu gospodarki turystycznej w 2013 roku. Praca została napisana pod kierunkiem prof. Jacka Kaczmarka.pl_PL
dc.description.abstractAutorka motywuje wybór tematu chęcią zbadania turystyki biznesowej w Polsce wraz z jej kluczowymi podmiotami, do których, jej zdaniem, należy zaliczyć convention bureaux.Organizacje te, stosunkowo młode i mało jeszcze rozpoznawalne w Polsce, są powszechnie stosowaną praktyką na całym świecie. Celem poniższej pracy magisterskiej jest przede wszystkim ich charakterystyka – przedstawienie zasad działalności, struktury organizacyjnej, zadań oraz próba oceny. Według autorki temat turystyki biznesowej i jej promocji w Polsce jest niezwykle ciekawy, głównie ze względu na jej rosnącą rolę w całym zjawisku turystyki oraz podejmowane przez ostatnie lata inicjatywy aktywnego uczestnictwa Polski w wydarzeniach na skalę europejską. Razem z bardzo dynamicznie zachodzącymi zmianami w stosunkowo młodej w Polsce turystyce biznesowej, w ostatnich latach rośnie również świadomość budowania wspólnej i jednolitej wizji promocji polskiego przemysłu spotkań. Polskie miasta zaczynają współpracować z organizatorami spotkań, obiektami noclegowymi, konferencyjnymi, lecz także z muzeami, placówkami rządowymi czy obiektami unikatowymi. Przy tak szybko rosnącej liczbie programów promocyjnych miast i regionów oraz organizatorów turystyki biznesowej, autorka widzi potrzebę analizy roli convention bureaux w zarządzaniu tym sektorem turystyki oraz próby ich oceny.
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectTourism managementpl_PL
dc.subjectBusiness tourismpl_PL
dc.subjectConvention bureauxpl_PL
dc.subjectPolandpl_PL
dc.subjectZarządzanie turystykąpl_PL
dc.subjectTurystyka biznesowapl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.titleZarządzanie turystyką biznesową na przykładzie wybranych convention bureaux w Polscepl_PL
dc.title.alternativeBusiness tourism management on the example of convention bureaux in Polandpl_PL
dc.typeThesispl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstytut Geografii Miast i Turyzmu Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord