Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKhalil, Siuhad
dc.date.accessioned2021-10-19T06:40:51Z
dc.date.available2021-10-19T06:40:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/39408
dc.description.abstractStudia literaturowe poświęcone lojalności w zarządzaniu, a szczególniew zarządzaniu zasobami ludzkimi, wskazują, że istnieje luka poznawcza związana z lojalnością pracodawcy. W związku z powyższym głównym celem bieżącej pracy uczyniono identyfikację atrybutów lojalnego pracodawcy w kontekście podejmowanych działań zarządzania przedsiębiorstwem. Celem dodatkowym jest doprecyzowanie pojęcia lojalności pracodawcy, co ułatwi dalsze analizy tego zagadnienia.W kontekście dostępnych badań i analiz postawiono następującą założenie: lojalność pracodawcy istnieje i jest ważnym narzędziem dla zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem koniecznym do budowania lojalności pracownika.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectlojalnośćpl_PL
dc.subjectlojalność pracownikapl_PL
dc.subjectlojalność pracodawcypl_PL
dc.titleLojalność pracodawcy w teorii i praktyce przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeEmployer loyalty in the theory and practice of the enterprisepl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number334pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimipl_PL
dc.contributor.authorEmailul0104262@edu.uni.lodz.plpl_PL
dc.dissertation.directorWojtaszczyk, Katarzyna
dc.dissertation.directorMichałkiewicz, Anna
dc.dissertation.reviewerStor, Marzena
dc.dissertation.reviewerKawka, Tomasz
dc.date.defence2021-12-20
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord