dc.contributor.author | Mokras-Grabowska, Justyna | |
dc.date.accessioned | 2014-05-21T11:59:56Z | |
dc.date.available | 2014-05-21T11:59:56Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 1644-8871 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/4559 | |
dc.description.abstract | Celem edukacji regionalnej w procesie dydaktyczno-wychowawczym jest kształtowanie poczucia własnej tożsamości. Edukacja regionalna daje szansę holistycznego kształcenia, pozwala poprzez aktywne uczestnictwo nabywać wiedzę o świecie, w tym o miejscu zamieszkania. Ma wymiar poznawczy i wychowawczy. Zaprezentowane w artykule propozycje narzędzi pozwalają w sposób twórczy przebudować warsztat pracy i przewartościować dotychczasowe podejście do edukacji. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Turystyka i Hotelarstwo;10 | |
dc.subject | edukacja regionalna | pl_PL |
dc.subject | narzędzia edukacji regionalnej | pl_PL |
dc.title | Propozycje narzędzi wykorzystywanych w edukacji regionalnej | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | 101-116 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |