Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKiliańska, Katarzyna
dc.date.accessioned2023-05-30T12:31:11Z
dc.date.available2023-05-30T12:31:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47126
dc.description.abstractPostawiony cel główny pracy przyjął brzmienie: Identyfikacja obszarów społecznej odpowiedzialności, w których aktywność przedsiębiorstw branży spożywczej wpływa na zachowania nabywcze klientów. Cel główny został zdezagregowany na cele szczegółowe: 1. Zweryfikowanie poziomu wiedzy klientów na temat pojęcia społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. 2. Określenie poprawności rozumienia znaków ekologicznych/społecznych. 3. Określenie oczekiwań klientów w obszarze społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. 4. Wskazanie wpływu działań społecznie odpowiedzialnych na zachowania nabywcze grup klientów wyodrębnionych według wybranych do badania kryteriów. 5. Sformułowanie rekomendacji dla przedsiębiorstw branży spożywczej dotyczących podejmowania działań społecznie odpowiedzialnych i komunikowania o nich. Badanie zależności między działaniami społecznie odpowiedzialnymi przedsiębiorstw branży spożywczej, a zachowaniami nabywczymi klientów przyczynia się do pełniejszego rozpoznania tej problematyki oraz stanowi wkład w usystematyzowanie i dostarczenie nowej wiedzy na ten temat. Wyniki badań opisanych w rozprawie mają wymiar aplikacyjny. Mogą być użyteczne dla przedsiębiorstw, gdyż określają oczekiwania klientów w zakresie tego, jakie działania społecznie odpowiedzialne powinny w ich opinii być podejmowane przez podmioty gospodarcze, a także które z nich realnie kształtują ich zachowania nabywcze. W oparciu o wnioski wyciągnięte na podstawie przeprowadzonych analiz i sformułowane w rozprawie rekomendacje, przedsiębiorstwa po ich wykorzystaniu mogą sprawniej i skuteczniej opracowywać strategie postępowania wobec klientów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectspołeczna odpowiedzialność przedsiebiorstwpl_PL
dc.subjectzachowania nabywcze klientówpl_PL
dc.subjectbranża spożywczapl_PL
dc.subjectinteresariuszpl_PL
dc.titleSpołeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako czynnik kształtujący zachowania nabywcze klientówpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderKatarzyna Kiliańskapl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Świętokrzyskapl_PL
dc.contributor.authorEmailkkilianska@tu.kielce.plpl_PL
dc.dissertation.directorKot, Janusz
dc.dissertation.reviewerWolak-Tuzimek, Anna
dc.dissertation.reviewerZbroińska, Barbara
dc.date.defence2023-07-03
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord