Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-05T06:35:38Z
dc.date.available2023-07-05T06:35:38Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationNowacki, M. (2009). Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - razem, ale jak? (s. 267-284). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47430
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - razem, ale jak?, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleAktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzającychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number267-284pl_PL
dc.referencesAmusement business, 2004, Top 10 Amusement/Theme Park Chains Worldwide, t. 116, Zagadnienie, 29.pl_PL
dc.referencesBarboza D., 2005, New land of shoppers. China builds malls on gigantic scale, The New York Times, May 25, s. 1.pl_PL
dc.referencesDziedzic T., 2005, Badania ankietowe profilu społecznego turystów odwiedzających Polskę (miasta i atrakcje turystyczne). Raport z badań, Instytut Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKoranteng J., 2002, Future development to be centered on attractions, museums, Amusement Business, 114 (27), s. 6.pl_PL
dc.referencesLeHew M. L. A., Wesley S. C., 2006, Tourist shoppers’ satisfaction with regional shopping mall experiences, International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 1 (1), s. 82–96.pl_PL
dc.referencesMacCannel D., 2002, Turysta. Nowa teoria klasy próżniaczej, WWL Muza SA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMiddleton V.T.C., 1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMilman A. 2001, The future of the theme park and attraction industry: A management perspective, Journal of Travel Research, 40, s. 139–147.pl_PL
dc.referencesMost searched destinations, 2007, Travel Weekly (UK), 27.07.2007, s. 9.pl_PL
dc.referencesPaige R. C., Littrell M. A., 2003, Tourism activities and shopping preferences, Journal of Shopping Center Research, 10 (2), s. 7–25.pl_PL
dc.referencesRichards G., 2001, Cultural attractions and European tourism, CABI Publishing, Wallingford.pl_PL
dc.referencesRichards G., 2007, Cultural tourism: global and local perspectives, The Haworth Press, Inc., Binghampton New York.pl_PL
dc.referencesSpennemann D. H. R., 2007, Extreme cultural tourism. From Antarctica to the Moon, Annals of Tourism Research, 34 (4), s. 898–918.pl_PL
dc.referencesSpirit of Ford: It's no Disney World, 2001, Ward's Auto World, 37 (3), s. 35.pl_PL
dc.referencesStevens T., 2003, The future of visitor attraction, [w:] Fyall A., Garrod B., Leask A. (red.), Managing visitor attractions, Butterworth-Heinemann Ltd, Oxford.pl_PL
dc.referencesSwarbrooke J., 1995, The development and management of visitor attractions. Butterworth-Heinemann Ltd, Oxford.pl_PL
dc.referencesTEA/ERA, 2008, Attraction attendance report 2007, Preview Park World, s. 8–18.pl_PL
dc.referencesTIA, 2003, TIA TravelScope, Travel Industry Association of America: (http://tia.org/tiaweb/travel/domestictravel.asp, 03.06.2008).pl_PL
dc.referencesTurystyka i wypoczynek w gospodarstwach domowych w 2005 r., 2005, GUS, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWanhill S., 2003, Economic aspects of developing theme parks, [w:] Fyall A., Garrod B., Leask A. (red.), Managing visitor attractions, Butterworth-Heinemann Ltd, Oxford.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe