Show simple item record

dc.contributor.authorIdziak, Piotr
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-11T10:49:10Z
dc.date.available2023-07-11T10:49:10Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationIdziak., P. (2009). Konkurencyjność muzeów w gospodarce doznań i kreatywności. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 219-237). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47481
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleKonkurencyjność muzeów w gospodarce doznań i kreatywnościpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number219-237pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationMałopolski Instytut Kulturypl_PL
dc.referencesBauman Z., 1994, Dwa szkice o moralności ponowoczesnej, Instytut Kultury, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBell D., 1974, The coming of post-industrial society, Harper Colophon Books New York.pl_PL
dc.referencesCastells M., 2007, Społeczeństwo sieci, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDrucker P., 1999, Społeczeństwo pokapitalistyczne, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFlorida R.L., 2002, The rise of the creative class, Basic Books.pl_PL
dc.referencesFoucault M., 2005, Inne przestrzenie, Teksty Drugie, 6 (95).pl_PL
dc.referencesGluziński W., 1980, U podstaw muzeologii, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGupnik A., 2007, The Mindfull Museum, Museum News, listopad/grudzień.pl_PL
dc.referencesHall M., 2009, Reapparence of the authentic, [w:] Museum Frictions, pod red. I. Karpa, Duke University Press, Londyn.pl_PL
dc.referencesJenkins H., 2006, Convergence culture, NYU Press, New York.pl_PL
dc.referencesKasprzak R., 2007, Kultura – gospodarka – przemysły kultury – czyli o kulturze z gospodarczym zacięciem, [w:] Zasday finansowania i rozliczania projektów realizowanych w ramach programu Kultura 2007–2013, Instytut Adama Mickiewicza, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKiciński A., 2004, Muzea. Strategie i dylematy rozwoju, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKirshenblatt B., 2000, The museum as catalyst, Museum 2000: Confirmation or challange, konferencja ICOM, Vadstena: The Swedish Museum Association and the Swedish Travelling Exhibition/Riksutstallningar.pl_PL
dc.referencesKnaś P., 2008, Newseum, Muzeoblog.org, 02.03.2008 r.: http://www.muzeoblog.org/2008/03/02/newseum-ja-wymiekam (data dostępu: 19.05.2009).pl_PL
dc.referencesKwiatkowski E., 1980, Teoria trzech sektorów gospodarki, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLuwr w Dubaju, 2007, Artinfo, 27.04.2007 r.: http://www.artinfo.pl/?pid=publications&sp=artinformations&id=52&lng=1 (data dostępu: 20.05.2009).pl_PL
dc.referencesLübbe H., 1984, Muzealizacja. O powiązaniu naszej teraźniejszości z przeszłością, [w:] Estetyka w świecie. Wybór tekstów, pod red. M. Gołaszewskiej, Uniwersytet Jagielloński, Kraków.pl_PL
dc.referencesMacDonald G., 1992, Change and challange; Museum in the Information Society, [w:] Museums and communities, pod. red. I. Karpa, Smithsonian Institution, Washington–London.pl_PL
dc.referencesMarcus C., 2005, UK creative industries. Implications for research policy, European Commission.pl_PL
dc.referencesMikułowski-Pomorski J., 2008, Zmieniający się świat mediów, Universitas, Kraków.pl_PL
dc.referencesO`Connor J., 1998, The cultural production sector in Manchester. Research & Strategy, Manchester.pl_PL
dc.referencesPęczak M., 2009, Polak (bardziej) kulturalny, Polityka, 20.pl_PL
dc.referencesPine J.B., Gilmore J.H., 1999, The experience economy: work is theatre & every business a stage, Harvard Business Press, Boston.pl_PL
dc.referencesPrahalad C.K., Ramaswamy V., 2004, The future of competition: co-creating value with customers, Harvard Business Press, Boston.pl_PL
dc.referencesRifkin J., 2003, Wiek dostępu. Nowa kultura hiperkapitalizmu, w której płaci się za każdą chwilę życia, Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław.pl_PL
dc.referencesSimon N., 2007, Hierarchy of social participation, Museum 2.0, 20.03.2007 r.: http://museumtwo.blogspot.com/2007/03/hierarchy-of-social-participation.html (data dostępu: 15.05.2009).pl_PL
dc.referencesStróżyk J., 2009, Polacy chcą filmów o najnowszej historii, Rzeczpospolita, 66.pl_PL
dc.referencesSzeląg M., 2004, Dynamika muzeum, historia przeobrażeń, Autoportret, 1.pl_PL
dc.referencesUNDP, 2008, Creative Economy Report 2008, United Nations.pl_PL
dc.referencesWilkowski M., 2009, Holenderskie muzea współpracują z Wikipedystami, Histo-ria i media, 26.05.2009 r.: http://historiaimedia.org/2009/05/26/holenderskie-muzea-wspolpracuja-z-wikipedystami (data dostępu: 27.05.2009).pl_PL
dc.referencesWölfl A., 2005, The service economy in OECD countries, Statistical analysis of science, technology and industry, STI Working Papers, 3.pl_PL
dc.referencesŻygulski Z. jr, 1982, Muzea na świecie: wstęp do muzealnictwa, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.contributor.authorEmailidziak@mik.krakow.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe