Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-11T10:52:29Z
dc.date.available2023-07-11T10:52:29Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationNowacki, M. (2009). Kształtowanie ceny wstępu do atrakcji dziedzictwa. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 203-218). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47482
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleKształtowanie ceny wstępu do atrakcji dziedzictwapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number203-218pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniupl_PL
dc.referencesBailey S., Falconer P., Foley M., McPherson G., Graham M., 1997, Charging for Admission to Museums and Galleries: Arguments and Evidence, Museum Management and Curatorship, 16 (4).pl_PL
dc.referencesDiggle K., 1995, Charging ahead, Museums Journal, Apr.pl_PL
dc.referencesFyall A., Garrod B., 1998, Heritage tourism: at what price?, Managing Leisure, 3.pl_PL
dc.referencesGarrod B., 2003, Managing visitor impacts, [w:] Managing visitor attractions, pod red. A. Fyalla, B. Garroda, A. Leask, Butterworth Heinemann.pl_PL
dc.referencesGreen, D., Blair P., 1995, Framing and the price elasticity of private and public goods, Journal of Consumer Psychology, 4 (1).pl_PL
dc.referencesKotler N., Kotler P., 1998, Museum strategy and marketing. Designing missions. Building audiences. Generating revenue and resources, Jossey-Bass Publishers, San Francisco.pl_PL
dc.referencesKotler P., 1994, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMcLean F., 1997, Marketing the museum, Routledge, London–New York.pl_PL
dc.referencesMeidan A., 1994, Pricing, [w:] Tourism marketing and management handbook, pod red. S.F. Witta i L. Moutinho, Prentice Hall, New York.pl_PL
dc.referencesPowe N.A., Willis K.G., 1996, Benefits received by visitors to heritage sites: a case study of Warkworth Castle, Leisure Studies, 15.pl_PL
dc.referencesPrentice R.C., 1989, Pricing policy at heritage sites: how much should visitors pay?, [w:] Heritage sites: Strategies for marketing and development, pod red. D. Herberta, R. Prentice’a, C. Thomasa, Aldershot, Avebury.pl_PL
dc.referencesRobinson K., 1994, Future for tourist attractions, ETB Insights, March.pl_PL
dc.referencesStatSoft, Inc., 2001, STATISTICA (data analysis software system), version 6. www.statsoft.com.pl_PL
dc.referencesThomas J., 1998, Museums resent tourists, Tourism, Summer, 97.pl_PL
dc.referencesUstawa z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (DzU z 1997 r., nr 5, poz. 2).pl_PL
dc.referencesWillis K.G., 1994, Paying for heritage: what price for Durham Cathedral?, Journal of Environmental Planning and Management, 37.pl_PL
dc.referencesWillis K.G., Garrod G.D., 1998, Estimating the demand for cultural heritage: artifacts of historical and architectural interest, Hume Papers on Public Policy, 6 (3).pl_PL
dc.contributor.authorEmailnowacki@tir.awf.poznan.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe