Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorIdziak, Wacław
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-11T11:21:42Z
dc.date.available2023-07-11T11:21:42Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationIdziak, W. (2009). Wioska tematyczna w aspekcie ekonomicznym. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka - wspólnie zyskać! (s. 51-60). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-8-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47492
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWioska tematyczna w aspekcie ekonomicznympl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number51-60pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Koszalińska, Instytutu Ekonomii i Zarządzaniapl_PL
dc.referencesBrunmayer E. (red.), Studie "Themendörfer – Dörfer mit Profil", w wersji elektronicznej: http://www.dorf-stadterneuerung.at/media/dorf_11590380359102.pdfpl_PL
dc.referencesBrunmayer E. (red.), Themendörfer. Erfolg und Nachhaltigkeit. Eine Evaluierungsstudie, w wersji elektronicznej: http://www.dorf-stadterneuerung.at/media/dorf_1159038008735.pdfpl_PL
dc.referencesDennis R.J., Fainstein S.S. (red.), 1999, The tourist city, Yale University Press, London.pl_PL
dc.referencesGangewere R.J., Theme City: Imagining Pittsburgh, w wersji elektronicznej: http://www.carnegiemuseums.org/cmag/bk_issue/1999/sepoct/feat6.htmlpl_PL
dc.referencesGottdiener M., 1997, The theming of America: Dreams, visions and commercial spaces, Westview Press, Boulder.pl_PL
dc.referencesHannigan J., 1999, Fantasy city: Pleasure and profit in the postmodern metropolis, Routledge, New York.pl_PL
dc.referencesMuench D., Wisconsin community slogans: Their use and local impacts, w wersji elektronicznej: http://www.uwex.edu/CES/cced/economies/communityindicators/communityslogans.pdfpl_PL
dc.referencesPagcaliwagan B.S., South Korea's theme village concept brings revenues, w wersji elektronicznej: http://maidon.pcarrd.dost.gov.ph/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=285&Itemid=118pl_PL
dc.referencesSeong-Woo L., Sou-Yeon N., Agro-Tourism as a rural development strategy in Korea, Journal of Rural Development, 29 (6).pl_PL
dc.referencesShoji K., The 'One Village, One Product' movement spreading throughout the world, w wersji elektronicznej: http://www.apecovop.org/ebs01-1.asp?todir=15pl_PL
dc.referencesThieme M., Birkigt K., Dorfentwicklung mit wirtschaftlichen Leitbildern zur Erhöhung der lokalen Wertschöpfung (Themendörfer), w wersji elektronicznej: http://www.smul.sachsen.de/laendlicher_raum/download/Artikel_Themendoerfer_Text.pdfpl_PL
dc.referencesUsing the Internet to develop the Gâtine (Poitou-Charentes, France): the "Gâtinautes", w wersji elektronicznej: http://ec.europa.eu/agriculture/rur/leader2/rural-en/biblio/is/art05.htmpl_PL
dc.referencesZukin S., 1991, Landscapes of power: From Detroit to Disney World, University of California Press, Berkeley.pl_PL
dc.contributor.authorEmailw.i@op.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe