Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKociszewski, Piotr
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.date.accessioned2023-07-17T05:59:33Z
dc.date.available2023-07-17T05:59:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationKociszewski, P. (2012). Produkty turystyki kulturowej dla seniorów – ewolucja i rewolucja(?). W: B. Włodarczyk, B. Krakowiak (red.), Kultura i turystyka – wspólne korzenie (s. 293–308). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-09-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47526
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wspólne korzenie, red. B. Włodarczyk, B. Krakowiak, ROTWŁ, Łódź 2012;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleProdukty turystyki kulturowej dla seniorów – ewolucja i rewolucja(?)pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number293–308pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawskipl_PL
dc.referencesALTKORN J., 2005, Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2010, Produkt turystyczny albo jak organizować poznanie świata (podręcznik), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKOCISZEWSKI P., 2011a, Seniorzy jako turyści, [w:] M. Kuczera (red.), 2011, Nowe trendy w naukach humanistycznych i społeczno‐ekonomicznych, Creative Science, Kraków.pl_PL
dc.referencesKOCISZEWSKI P., 2011b, Produkt turystyczny dla seniorów – tworzenie i pespektywy rozwoju, [w:] A. Stasiak (red.), „Turystyka i Hotelarstwo”, nr 18, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, Łódź.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2008, Współczesna turystyka kulturowa – między tradycją a nowoczesnością, [w:] A. Kowalczyk (red.), Turystyka kulturowa. Spojrzenie geograficzne, „Geografia Turyzmu”, nr 1, Uniwersytet Warszawski.pl_PL
dc.referencesKRUCZEK Z., WALAS B., 2009, Nowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznych, [w:] A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wspólnie zyskać, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa, Łódź.pl_PL
dc.referencesMAŁEK J., 2003, Turystyka kulturowa jako czynnik rozwoju lokalnego, „Prace i Studia Geograficzne”, t. 32, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2008, Turystyka Kulturowa – wokół definicji, „Turystyka Kulturowa”, nr 1/http://turystykakulturowa.org/pdf/2008_11_01.pdf (dostęp: 5.05.2012 r.).pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe