Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorProńko, Rafał
dc.date.accessioned2015-04-10T07:10:05Z
dc.date.available2015-04-10T07:10:05Z
dc.date.issued2014-01-22
dc.identifier.issn2081-2345
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7831
dc.description.abstractArtykuł ten ma na celu zaprezentowanie nowatorskiego podejścia do zarządzania i planowania w kampaniach reklamowych. Została w nim zaprezentowana metoda sieci neuronowych, które ostatnio stają się bardzo modnym elementem wszelkich rozwiązań technicznych.pl_PL
dc.description.abstractThis article aims to present a novel approach to the management and planning advertising campaigns. It was presented in the neural network method, have recently become a very trendy part of any technical solutions.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Zarządzania i Administracji, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcachpl_PL
dc.relation.ispartofseriesStudia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae;Rok 17, Nr 1/2013
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.titleZastosowanie sieci neuronowych do planowania i analizy kampanii reklamowejpl_PL
dc.title.alternativeApplication of neural networks to plan and analyze advertising campaignpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number297-307pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki,Wydziału Matematyki i Informatykipl_PL
dc.referencesCichosz P., Systemy uczące się, WNT, Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesCzarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesMartinez L.W., Martinez A.R. Computiatonal Statistics Handbook with Matlab, 2002 USApl_PL
dc.referencesMichalik K.,Twardowski Z., Financial Analysis Using a Hybrid Expert Systems, Proceedingsof the ECAP’94 Workshop ,,AI in Finance and Business”, Amsterdam, August 1994.pl_PL
dc.referencesMichalik K.,Twardowski Z., Intelligent Systems for Financial Analysis, Proceedings of SPICIS’94 International Conf. on Intelligent Systems, Singapoure, November 1994.pl_PL
dc.referencesNowacka A., Nowacki R., Podstawy marketingu, Difin, Warszawa 2004.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska