Welcome to the University of Lodz Repository (RUĹ). The Repository collects and facilitates didactic materials and current intellectual output of the university research workers. It is a platform facilitating scientific resources and integrating the university with the other sources of information science. | |
The Repository operates on the basis of regulation of President of the University of Lodz (Rector) No.51 of 31.03.2015. |
In order to deposit the documents please contact: | |
Staff of the University of Lodz Repository (RUĹ). | |
Aleksandra Brzozowska, Lidia Mikołajuk, Joanna Mróz | |
Room 106, | |
e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl |
Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Archiwum UŁ [771]
Biblioteka UŁ/Library [187]
Centrum Ceraneum [13]
Centrum Nauki UŁ [0]
Serie wydawnicze [341]
Recently Added
-
Zakończenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020) -
Is Atheism a Religion? On Socio-Anthropologic Cognitive Imperialism and Problems That Follow
(Uniwersytet Łódzki, 2017)The aim of the article is to show problems of a conceptual nature with defining non-religious people, as well as some ethical consequences of these problems. In the beginning I point to the frequent phenomenon of treating ... -
Zamknięta pętla łańcucha dostaw w branży spożywczej na wybranych przykładach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Marnowanie zasobów to jedno z kluczowych wyzwań dla współczesnego biznesu. Mając na uwadze kurczące się ilości surowców nieodnawialnych oraz wartość ekonomiczną odpadów firmy szukają rozwiązań, które umożliwiałby efektywną ... -
Zastosowanie robotyki w magazynach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Robotyka i automatyzacja to technologie coraz szerzej wykorzystywane w operacjach realizowanych w łańcuchach dostaw. Obszarem, w którym wdrożenia w tym zakresie obserwuje się najczęściej to zarządzanie magazynem i prace ... -
Wybrane aspekty zarządzania obsługą klienta w erze transformacji cyfrowej gospodarki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)W dobie wszechobecnych przemian wywołanych przez megatrendy rynkowe oraz cyfrową transformację, przedsiębiorstwa dostosowują się do nowych realiów rynkowych. Jako najważniejszy element rynku - klient - również uległ ...