Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego!
RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID.
 
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r.
 
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl
 
Aleksandra Brzozowska
Lidia Mikołajuk
Joanna Mróz
Anna Zatora
Marta Gołuchowska
 
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p. 109, I piętro.
 

Wybierz zbiór, którego kolekcje chcesz przeglądać.

  • The contribution of amber to heritage tourism development 

    Cudny, Waldemar; Paprzycka, Joanna; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Institute of Geography and Spatial Organization Polish Academy of Sciences, 2023)
    This article explores the relationship between amber and heritage tourism, utilizing Poland as an illustrative context. Amber, a form of fossilized resin, holds significant importance across a multitude of fields, such ...
  • Exploring memorable gastronomic experiences: Automatic topic modelling of TripAdvisor reviews 

    Nowacki, Marek; Stasiak, Andrzej ORCID; Niezgoda, Agnieszka (Institute of Geography and Spatial Organization Polish Academy of Sciences, 2023)
    The article aims to identify memorable gastronomic experiences reported online and verify their relationships with the type of cuisine served and restaurant location. This study used text mining, LDA, Pearson’s chi-squared test ...
  • ABB Contact Center – początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie 

    Dziedziela, Justyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)
    ABB is an international energy group that has been electrifying the world for 125 years, and is currently also a leader in the field of industrial automation and robotics. The Customer Contact Management group initiative ...
  • Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA 

    Fabicka, Wioletta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)
    In order to attract the customer’s attention and convince them to buy, companies develop marketing strategies, in which they focus on the emotions, desires and needs of consumers. Customer data obtained as part of ...
  • Strategie marketingowe start-upów 

    Skoneczna, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)
    The article was taken on the marketing strategies used by start-ups. The specific goal of the work is to present the importance of well-formulated marketing strategies for start-ups and their impact on the result of the ...

Pokaż więcej...