Wyświetlanie pozycji 1-12 z 12

    • Charakterystyka prawna umów zawieranych drogą elektroniczną 

      Węgierski, Maciej (2017)
      Z uwagi na powszechność nowoczesnych sposobów komunikacji oraz wykorzystanie globalnej sieci w życiu codziennym również do prowadzenia działalności gospodarczej konieczne stało się przeprowadzenie gruntownej analizy procedury ...
    • Consumer in the Buy Now, Pay Later Market – Opportunities and Threats 

      Ziemba, Marika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-09-27)
      The purpose of the article. The purpose of the article is to identify opportunities and threats for consumers related to BNPL payments.Methodology. The article uses the analysis of existing data (in particular the current ...
    • E-commerce as a Consequence of Innovation and the Cause of New Innovations for SMEs: the Perspectives of Latvia and Lithuania 

      Rivza, Baiba; Kruzmetra, Maiga; Rivža, Peteris; Miceikiene, Astrida; Balezentis, Alvydas; Jasaitis, Jonas (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-09-21)
      The emergence of new technologies and the expansion of digitalisation have created an opportunity for e-commerce to develop. A supplier and a buyer of goods and services meet in the e-environment and solve their problem ...
    • ICT Clusters Diagnosis in Poland 

      Feltynowski, Marcin ORCID (Ternopil National Economic University, 2012-12)
      Innovations in the scope of information-communication technologies allow for a faster development of regional centres. One of the ways for supporting this kind of development are clusters. The significance of ICT technology ...
    • Logistyczne aspekty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym 

      Skurpel, Dagmara (2018-06)
      Rozprawa doktorska składa się z wstępu, pięciu rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel, wykresów i rysunków oraz kompletu załączników. We wstępie uzasadniono temat, przedstawiono tezę i cele pracy, postawione ...
    • Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków 

      Golik-Górecka, Grażyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
      Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów ...
    • Ocena logistycznej obsługi klienta oraz oferty asortymentowej handlu elektronicznego 

      Zając, Dagmara (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
      Handel elektroniczny zawdzięcza swoją rosnącą popularność logistyce, dającej możliwość przemieszczania towarów na bardzo dalekie odległości. W referacie przedstawiono charakterystykę produktów dostępnych w Internecie oraz ...
    • Shopper experiences as the key to omnichannel loyalty 

      Laszkiewicz, Anna ORCID (IBRKK, 2018)
      Modern information and telecommunication technologies, in particular the In- ternet and mobile technologies, have created a new opportunity for communication with consumers in the market. In addition to communication ...
    • Unia Europejska w gospodarce światowej 

      Wysokińska, Zofia ORCID; Witkowska, Janina ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-04-14)
      W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące pozycji Unii Europejskiej we współczesnej gospodarce światowej w kontekście dynamicznych zmian zachodzących w procesach globalizacji i międzynarodowej integracji gospodarczej. ...
    • Usługi w ramach e-bankowości jako element ułatwiający rozwój społeczeństwa informacyjnego 

      Zakonnik, Łukasz; Karczmarz, Piotr (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
      In this article author presents the some interesting products in e-banks. Author tries to evaluate the impact of this products taking into consideration development of information society.
    • Współczesne wyzwania transportu, spedycji oraz logistyki – wybrane aspekty 

      Kozar, Łukasz Jarosław; Matusiak, Małgorzata; Kozar, Łukasz Jarosław - Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Pracy i Polityki Społecznej; Matusiak, Małgorzata - Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Pracy i Polityki Społecznej; Kozar, Łukasz Jarosław - lukasz.kozar@uni.lodz.pl; Matusiak, Małgorzata - malgorzata.matusiak@uni.lodz.pl (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023-12-27)
      Wraz z rozwojem społeczno-gospodarczym obserwujemy kolejne wyzwania, na które muszą reagować zarządzający przedsiębiorstwami w różnych obszarach gospodarki. Zmiany te wynikają nie tylko z postępującego upowszechniania ...
    • Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności – studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi 

      Bryła, Paweł (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016)
      W artykule dokonano analizy wybranych aspektów strategii marketingowej firmy sprzedającej tzw. zdrową żywność w modelu dystrybucji wielokanałowej. Badania obejmowały wywiad pogłębiony z właścicielką sklepu Słoneczko i ...