Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 23
Przestrzeń turystyczna - Pojęcie, wymiary, cechy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007)
W artykule dokonano identyfikacji i charakterystyki
cech przestrzeni turystycznej jako głównego przedmiotu badań
geografii turyzmu. Podjęto także próbę określenia sposobów
pojmowania przestrzeni oraz dokonano podziału ...
Tourist Potential of the Sławskie Lake District
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)
Krajobrazy przestrzeni turystycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
W artykule podjęto próbę zdefiniowania pojęcia „krajobraz turystyczny”. Krajobraz turystyczny traktowany jest w opracowaniu
jako istotny atrybut przestrzeni turystycznej, dlatego też oprócz definicji przedstawiono jego ...
Tourist product - place
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Wśród różnych produktów terytorialnych wyróżnić można także produkt turystyczny. Autorzy próbują scharakteryzować ten produkt wskazując na jego małą spójność w odróżnieniu od produktu turystycznego-miejsce, którego ...
The landscapes of tourism space
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009-07-22)
The author attempts to define the term ‘tourism landscape’. It is treated as an important attribute of tourism space therefore, apart from its definition, the author presents its characteristic features and various types ...
Geografia turyzmu - podręcznik, A.J. Aleksandrowa, red., Wydawnictwo „Knorus", Moskwa 2008, 592 ss.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008)
Wprowadzenie do turystyki, M. B. Birżakov, Wydawnictwo „Fundacja Newska" i Dom Wydawniczy „Gerda”, Moskwa-Sankt Petersburg 2005, ss. 443
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007)
Produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...