Search
Now showing items 1-10 of 10
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
The Impact of the Erasmus Programme on Mobility and Employability
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Rola uniwersytetów w promocji polskich miast i regionów — nowe wyzwania strategiczne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Artykuł ma charakter przeglądowo-koncepcyjny, służy ukazaniu podstawowych wyzwań, które stają przed polskimi uniwersytetami w zakresie budowania przyszłościowej orientacji marketingowej. Celem artykułu jest uporządkowanie ...
At the borderline of marketing of culture and territorial marketing
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Zakończenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Internacjonalizacja polskich uczelni wyższych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Celem publikacji jest analiza strategii internacjonalizacji uczelni wyższych z uwzględnieniem doświadczeń wielu krajów. Szeroki wachlarz zagranicznych doświadczeń jest wykorzystywany jako tło do zidentyfikowania warunków ...
Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022)
Internacjonalizacja: Z doświadczeń polskich ośrodków politologicznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
20 lat Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022)
Utworzenie naszego Wydziału przypadło na przełom wieków. Wchodziliśmy w tę nową epokę, profesorowie i studenci, ze znacznymi oczekiwaniami i nadziejami. Dla nas, politologów, otwierały się nowe możliwości prowadzenia badań ...