Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChomczyński, Piotr
dc.date.accessioned2012-11-09T18:40:11Z
dc.date.available2012-11-09T18:40:11Z
dc.date.issued2012-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1055
dc.description.abstractW niniejszym artykule przedstawione zostaną uwarunkowania leżące u podstaw wyboru przez wychowanków zakładów poprawczych w Polsce, strategii radzenia sobie z emocjami. W tekście dokonana zostanie konfrontacja implementowanych przez zakład poprawczy technik zarządzania negatywnymi emocjami z reakcjami emocjonalnymi występującymi u wychowanków. Artykuł ma charakter ściśle empiryczny i opiera się na badaniach realizowanych metodą jakościową. W pracy badawczej wykorzystane zostały techniki obserwacji quasi- uczestniczącej jawnej, wywiadu swobodnego zrealizowanego wśród kadry i wychowanków oraz analiza dokumentacji. Badaniami objęto zakłady poprawcze typu półotwartego w przypadku dziewcząt oraz zakłady typu półotwartego, zamkniętego i o wzmożonym nadzorze wychowawczym w przypadku chłopców.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.subjectmetody jakościowepl_PL
dc.subjectobserwacja quasi-uczestnicząca jawnapl_PL
dc.subjectindywidualne wywiady pogłębionepl_PL
dc.subjectinstytucja totalnapl_PL
dc.subjectzakład poprawczypl_PL
dc.subjectemocjepl_PL
dc.subjectzarzadzanie emocjamipl_PL
dc.titleSposoby radzenia sobie z negatywnymi emocjami wśród wychowanków zakładów poprawczych w Polscepl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord