Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Studium przypadku jako metoda badawcza i dydaktyczna w naukach o zarządzaniu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Profesor Bogdan Gregor - naukowiec i nauczyciel akademicki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i ...