Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Źródła i formy zachowań organizacyjnych. Obrazki z dzieciństwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Książka ma przesłanie dydaktyczne; została napisana bowiem z myślą o wykorzystaniu jej na ćwiczeniach i konwersatoriach z przedmiotu „zachowania organizacyjne”. Wyodrębniono w niej pięć grup tematycznych, które oczywiście ...
Ścieżki niepowodzeń gospodarczych. Redukcja zagrożenia niepowodzeniem jako element strategii małej firmy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Propozycja wyceny marki wg zmodyfikowanej metody bieżącego wykorzystania na przykładzie lodów Augusto
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przedmiotem zainteresowania autorów opracowania jest marka lodów Augusto,
której producentem jest firma Kilargo. Jeszcze w latach 90. lody Augusto posiadały
10% rynku i były najchętniej kupowanymi lodami polskiej produkcji, ...
Sztuka wojny Sun Tzu jako podstawa strategii rozwoju personelu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Opracowanie dotyczy problematyki strategii rozwoju personelu, lecz w bardzo nietypowym, często dyskusyjnym ujęciu. Praca zawiera bardzo szczegółową analizę oraz interpretację uniwersalnych treści zawartych w Sztuce wojny ...
Różnorodność pokoleniowa pracowników – wyzwaniem dla współczesnych pracodawców
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Realia zatrudnienia ulegają zmianie. Pracownicy na obecnym rynku pracy wyznają różne wartości oraz mają różne oczekiwania. Współczesnych pracowników nie można rekrutować, szkolić, motywować w taki sam sposób jak dawniej. ...
Ocenianie okresowe a inne działania ze sfery realizacji funkcji personalnej w organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Ocenianie okresowe pracowników jest procesem złożonym, a jednocześnie mającym zasadniczy wpływ na efektywne funkcjonowanie organizacji. Wpływ ten widoczny jest w powiązaniach systemu oceniania z innymi działaniami z zakresu ...
Misje czołowych polskich uniwersytetów w kontekście adekwatności do opracowania i wdrożenia Balanced Scorecard
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Celem niniejszego artykułu jest porównanie misji czołowych polskich uniwersytetów
i ocena ich adekwatności do opracowania wizji, przełożenia na strategię i cele
strategiczne dla potrzeb opracowania i wdrożenia BSC. Poprzez ...
EVA jako kluczowy element strategii wzrostu wartości firmy – analiza polskiego sektora bankowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Głównym celem artykułu jest przedstawienie roli ekonomicznej wartości dodanej
(EVA®) w koncepcji zarządzania wartością firmy oraz zbadanie poziomu kreowanej
wartości wśród 12 banków notowanych na Giełdzie Papierów ...