Show simple item record

dc.contributor.authorSzpakowski, Piotr
dc.date.accessioned2015-11-03T08:41:55Z
dc.date.available2015-11-03T08:41:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/13131
dc.description.abstractPraca składa się z dwóch rozdziałów teoretycznych,rozdziału metodologicznego oraz rozdziału opisującego wyniki badań. W rozdziale teoretycznym zawarty jest przegląd teorii wartości w perspektywie filozofii,psychologii, socjologii oraz pedagogiki.Zawarta jest także analiza pojęcia "dorosłość" w perspektywie andragogiki oraz analiza poszczególnych wartości realizowanych przez współczesnych dorosłych.Przedmiotem badań jest dorosły dokonujący wyborów wartości, a także uczący się. W badaniach zastosowano metodę indywidualnych przypadków oraz użyto techniki wywiadu swobodnego. Badaniu poddano populację 50 dorosłych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectdorosłośćpl_PL
dc.subjectwartośćpl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectandragogikapl_PL
dc.titleDorosłość w kontekście wartości i edukacji. Andragogiczna perspektywa badawczapl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number597pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Zakład Andragogiki i Gerontologii Społecznepl_PL
dc.contributor.authorEmailpiotrsz1974@poczta.onet.plpl_PL
dc.dissertation.directorKowalska - Dubas, Elżbieta
dc.dissertation.reviewerAleksander, Tadeusz
dc.dissertation.reviewerMichalska, Iwonna
dc.date.defence2015-11-26


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska