Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Teoretyczne założenia dydaktycznego słownika objaśniającego języka polskiego dla cudzoziemców
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
Głównym celem, jakiemu winien służyć dydaktyczny słownik języka
polskiego dla cudzoziemców, jest to, aby był on skuteczną
pomocą w procesie przyswajania sobie przez nich polszczyzny na
wszystkich jej poziomach: ...
Główne ogniwa dydaktyczne w procesie nauczania języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
Organizacja procesu nauczania języka obcego i
jego przebieg mogą być różne, ponieważ zależą od wielu czynników.
W przypadku środowiska studentów-cudzoziemców są to przede
wszystkim: poziom wiedzy ogólnej studenta, ...
Wybrane problemy koordynacji pracy w nauczaniu języka polskiego Jako obcego w ramach przedmiotu "język polski" i przedmiotu "chemia" w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
Celem niniejszego artykułu jest próba przeanalizowania możliwości
takiego zorganizowania procesu nauczania języka polskiego
w ramach przedmiotu "język polski", aby był on ściśle skoordynowany
z procesem nauczania języka ...