dc.contributor.author | Bachura-Wojtasik, Joanna | |
dc.contributor.author | Stopczyńska, Kinga | |
dc.contributor.author | Tonn, Krzysztof | |
dc.date.accessioned | 2016-01-21T07:01:05Z | |
dc.date.available | 2016-01-21T07:01:05Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Aneks – Scenariusze zajęć, [w:] Twórczość, pasja, Uniwersytet. Kategoria zaangażowania w dydaktyce akademickiej, red. J. Płuciennik, K. Klimczak, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 209-225. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-7969-806-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/16698 | |
dc.description | Aneks zawiera scenariusze zajęć, nagrodzone i wyróżnione w ramach konkursu „Twórz zespoły – zaangażuj – stwórz warunki uczenia się”, który odbył się na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu Twórczy Uniwersytet. Są to: „Wyzwolić wyobraźnię – słuchowisko jako gatunek radia artystycznego” J. Bachury-Wojtasik, „Disruption, czyli jak zmienić świat emocji klienta” Kingi Stopczyńskiej i „Telewizja internetowa” Krzysztofa Tonna. Mogą one stanowić bogate źródło inspiracji i dowodzą, że na Uniwersytecie Łódzkim stosuje się dobre twórcze praktyki. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | „Twórczość, pasja, Uniwersytet. Kategoria zaangażowania w dydaktyce akademickiej”, red. J. Płuciennik, K. Klimczak, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; | |
dc.title | Aneks – Scenariusze zajęć | pl_PL |
dc.type | Other | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015 | pl_PL |
dc.page.number | [209]-225 | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-807-3 | |