Show simple item record

dc.contributor.authorNowak, Paweł
dc.date.accessioned2016-01-27T12:12:30Z
dc.date.available2016-01-27T12:12:30Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-60901-87-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16775
dc.description.abstractPolska wkroczyła nieodwołalnie na drogę budowy społeczeństwa informacyjnego. Ze względu na posiadany przez Polskę potencjał społeczny, naukowy oraz gospodarczy jest to prawdopodobnie jedyna metoda na wywalczenie miejsca wśród liderów globalnej gospodarki. Istotnym elementem tego procesu jest przygotowanie obywateli do wykorzystywania możliwości jakie daje dostęp do światowych zasobów informacji. Bez umiejętnego wykorzystania najnowszych osiągnięć nauki, tworzenia innowacyjnych rozwiązań w nauce i biznesie, korzystania z informacji ekonomicznych i gospodarczych, stworzenie nowoczesnego społeczeństwa oraz gospodarki opartej na wiedzy nie będzie możliwe. Jedną z głównych determinant tego procesu jest budowanie kompetencji cyfrowych już na etapie edukacji szkolnej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUrząd Marszałkowski Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofInnowacje 2012. Edukacja dla budowy społeczeństwa informacyjnego w Województwie Łódzkim;
dc.subjectwykluczenie cyfrowepl_PL
dc.subjecte-szkołapl_PL
dc.subjectcyfrowa szkołapl_PL
dc.subjectTIK (ICT)pl_PL
dc.subjectedukacja informatycznapl_PL
dc.subjectkompetencje cyfrowepl_PL
dc.subjectspołeczeństwo informacyjnepl_PL
dc.titleUsługi społeczeństwa informacyjnego w edukacjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderPaweł Nowakpl_PL
dc.page.number6-14pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Gospodarki Samorządu Terytorialnegopl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział ds. Społeczeństwa Informacyjnego, Urząd Marszałkowski w Łodzi
dc.referencesRed. Boni M., Polska 2030 – wyzwania rozwojowe, wyd. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa 2009, s. 1532 - http://www.elearningeuropa. info/directory/ index.php?page=doc&doc_id=6973&doclng=6)pl_PL
dc.referenceshttp://www.elearningeuropa. info/directory/index.php?page=doc&doc_id=6973&doclng=6)pl_PL
dc.referenceshttp://biblioteka.mwi.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=253:kierunki-dzia%C5%82a%C5%84-nowe-technologie-w-edukacji&Itemid=3pl_PL
dc.referencesRozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół [Dz.U. 2009, Nr 4, poz. 17]pl_PL
dc.referenceshttp://www.cyfrowaszkola.men.gov.pl/images/stories/Krzysztof/uzasadnienie_do_rozporzadzenia.pdfpl_PL
dc.referenceshttp://www.cyfrowaszkola.men.gov.pl/index.php/informacje-o-programie/ogolne-informacje-o-programie/71-cele-szczegolowepl_PL
dc.referenceshttp://mac.gov.pl/dzialania/cyfrowa-szkola-i-nowe-umiejetnosci-program-pilotazowy-rzadu/pl_PL
dc.referenceshttp://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/651960,cyfrowa_szkola_przerosla_dyrektorow_jedna_trzecia_zakupow_w_ramach_programu_sie_nie_powiodla. htmlpl_PL
dc.referenceshttp://e-lekcje.org/o-faq/co-to-jest-creative-commons.htmlpl_PL
dc.referencesBatorski D.: Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych, w: Raport - Diagnoza Społeczna 2011. Warunki i jakość życia Polaków, www.diagnoza. com/pliki/raporty/Diagnoza_raport_2011.pdf, s. 314pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record