dc.contributor.author | Nowak, Paweł | |
dc.date.accessioned | 2016-01-27T12:12:30Z | |
dc.date.available | 2016-01-27T12:12:30Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-60901-87-8 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/16775 | |
dc.description.abstract | Polska wkroczyła nieodwołalnie na drogę budowy społeczeństwa informacyjnego. Ze względu na posiadany przez Polskę potencjał społeczny,
naukowy oraz gospodarczy jest to prawdopodobnie jedyna metoda na wywalczenie miejsca wśród liderów globalnej gospodarki. Istotnym elementem
tego procesu jest przygotowanie obywateli do wykorzystywania możliwości jakie daje dostęp do światowych zasobów informacji. Bez
umiejętnego wykorzystania najnowszych osiągnięć nauki, tworzenia innowacyjnych rozwiązań w nauce i biznesie, korzystania z informacji ekonomicznych
i gospodarczych, stworzenie nowoczesnego społeczeństwa oraz gospodarki opartej na wiedzy nie będzie możliwe. Jedną z głównych
determinant tego procesu jest budowanie kompetencji cyfrowych już na etapie edukacji szkolnej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Innowacje 2012. Edukacja dla budowy społeczeństwa informacyjnego w Województwie Łódzkim; | |
dc.subject | wykluczenie cyfrowe | pl_PL |
dc.subject | e-szkoła | pl_PL |
dc.subject | cyfrowa szkoła | pl_PL |
dc.subject | TIK (ICT) | pl_PL |
dc.subject | edukacja informatyczna | pl_PL |
dc.subject | kompetencje cyfrowe | pl_PL |
dc.subject | społeczeństwo informacyjne | pl_PL |
dc.title | Usługi społeczeństwa informacyjnego w edukacji | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.rights.holder | Paweł Nowak | pl_PL |
dc.page.number | 6-14 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Gospodarki Samorządu Terytorialnego | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Wydział ds. Społeczeństwa Informacyjnego, Urząd Marszałkowski w Łodzi | |
dc.references | Red. Boni M., Polska 2030 – wyzwania rozwojowe, wyd. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa 2009, s. 1532 - http://www.elearningeuropa. info/directory/ index.php?page=doc&doc_id=6973&doclng=6) | pl_PL |
dc.references | http://www.elearningeuropa. info/directory/index.php?page=doc&doc_id=6973&doclng=6) | pl_PL |
dc.references | http://biblioteka.mwi.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=253:kierunki-dzia%C5%82a%C5%84-nowe-technologie-w-edukacji&Itemid=3 | pl_PL |
dc.references | Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół [Dz.U. 2009, Nr 4, poz. 17] | pl_PL |
dc.references | http://www.cyfrowaszkola.men.gov.pl/images/stories/Krzysztof/uzasadnienie_do_rozporzadzenia.pdf | pl_PL |
dc.references | http://www.cyfrowaszkola.men.gov.pl/index.php/informacje-o-programie/ogolne-informacje-o-programie/71-cele-szczegolowe | pl_PL |
dc.references | http://mac.gov.pl/dzialania/cyfrowa-szkola-i-nowe-umiejetnosci-program-pilotazowy-rzadu/ | pl_PL |
dc.references | http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/651960,cyfrowa_szkola_przerosla_dyrektorow_jedna_trzecia_zakupow_w_ramach_programu_sie_nie_powiodla. html | pl_PL |
dc.references | http://e-lekcje.org/o-faq/co-to-jest-creative-commons.html | pl_PL |
dc.references | Batorski D.: Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych, w: Raport - Diagnoza Społeczna 2011. Warunki i jakość życia Polaków, www.diagnoza. com/pliki/raporty/Diagnoza_raport_2011.pdf, s. 314 | pl_PL |