Przeglądaj Książki/Rozdziały | Books/Chapters według autora "Gaze, Mateusz"
-
Dyskursywny obraz Łodzi w mediach
Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30)Publikacja zawiera odpowiedź na pytanie, czy media wzmacniają i/lub wyciszają stereotypy o Łodzi. Przystępując do badania, określono następujące problemy poznawcze: co pisze się o Łodzi, jak się pisze oraz czy to, jak się ... -
Działalność Koła Naukowego Glottodydaktyków Uniwersytetu Łódzkiego
Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017) -
Językowy obraz wielokulturowości
Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Kicz niejedno ma imię, czyli o językowym obrazie kiczu (na podstawie analizy słownikowej oraz stron www)
Gaze, Mateusz; Karasek, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Kicz niejedno ma imię, czyli o językowym obrazie kiczu (na podstawie badań ankietowych)
Gaze, Mateusz; Karasek, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Stylizacja jako sposób budowania komizmu językowego
Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Słowotwórstwo w wybranych gramatykach do nauczania języka polskiego jako obcego
Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)Celem niniejszego artykułu jest analiza zagadnień słowotwórczych prezentowanych w gramatykach do nauczania języka polskiego jako obcego. Analizie poddano zasób prezentowanych zagadnień oraz ich stronę graficzną. Gramatyka ... -
Słowotwórstwo w wybranych pomocach do nauczania leksyki języka polskiego jako obcego
Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Wstęp
Gaze, Mateusz; Góralczyk-Mowczan, Paula (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Wstęp
Kubacka, Kamila; Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Związki między słowotwórstwem a grafią w nauczaniu języka polskiego jako obcego
Gaze, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)The goal of the paper is to show connections between word formation and spelling, which should be taken into consideration by every teacher of Polish as a foreign language when planning a lesson. The author discusses the ...