Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPłuciennik, Jarosław
dc.contributor.authorWróblewski, Michał
dc.contributor.editorPłuciennik, Jarosław
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorWróblewski, Michał
dc.date.accessioned2018-06-29T06:30:28Z
dc.date.available2018-06-29T06:30:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPłuciennik J., Wróblewski M., Uniwersytet i jego współpraca z otoczeniem biznesowym. Przypadek projektu The iProfessional (iPro) , [w:] J. Płuciennik, M. Czajkowska, M. Wróblewski (red.), Twórczość, zatrudnialność, uniwersytet, Łódź 2018, WUŁ, doi: 10.18778/8088-905-7.06.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25212
dc.description.abstractArtykuł dotyczy obszarów produktywnej interakcji między uniwersytetem a biznesem – istniejących obecnie napięć i dynamiki. Autorzy konstruują swoją argumentację, uwzględniając jednocześnie punkty widzenia bliskie historii idei oraz właściwe najnowszej refleksji nad zarządzaniem. Starają się nakreślić obraz istotnych innowacji w szkolnictwie wyższym, wynikających głównie z funkcjonowania MOOCs oraz rozwoju analizy Big Data. Druga część artykułu koncentruje się na analizie przypadku projektu The iProfessional (Erasmus+), którego celem było nawiązanie pilotażowej współpracy pomiędzy uczelniami i instytucjami szkolenia zawodowego w 8 krajach europejskich a rynkiem pracy i biznesem związanymi z mediami i komunikacją 2.0.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofTwórczość, zatrudnialność, uniwersytet;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleUniwersytet i jego współpraca z otoczeniem biznesowym. Przypadek projektu The iProfessional (iPro)pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2018, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2018pl_PL
dc.page.number65-77pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-905-7
dc.referencesCaves R. (2000), Creative Industries: Contracts between Art and Commerce, Harvard University Press, Cambridge, Mass.pl_PL
dc.referencesGuide on Surveying the Economic Contribution of the Copyright-Based Industries (2003), World Intellectual Property Organisation, Geneva.pl_PL
dc.referencesMato D. (2009), All Industries are Cultural, “Cultural Studies”, Vol. 23, No. 1.pl_PL
dc.referencesMiller T. (2009), From Creative to Cultural Industries, “Cultural Studies”, Vol. 23, No. 1.pl_PL
dc.referencesPower D, Scott A. (2004), Cultural Industries and the Production of Culture, Routledge, London.pl_PL
dc.referencesPower D., Nielsén T. (2010), Priority Sector Report: Creative and Cultural Industries, Publications Office of the European Union, Luxembourg.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-905-7.06


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska