Show simple item record

dc.contributor.authorOlender, Kamil
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2019-04-05T07:25:27Z
dc.date.available2019-04-05T07:25:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationOlender K., Językowe i pozajęzykowe aspekty komunikacji przedstawicieli Pokolenia Y w Internecie na przykładzie serwisu Facebook, [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 125-135, doi: 10.18778/7969-405-1.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-405-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27436
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmody językowepl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectnamingpl_PL
dc.subjectkomizm językowypl_PL
dc.subjectjęzyk w siecipl_PL
dc.subjectfacebookpl_PL
dc.titleJęzykowe i pozajęzykowe aspekty komunikacji przedstawicieli Pokolenia Y w Internecie na przykładzie serwisu Facebookpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number125-135pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Wrocławskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-518-8
dc.referencesBehrer M., Van den Bergh J. [2011], How cool brands stay hot: branding to Generation Y, Kogan Page, London.pl_PL
dc.referencesGrzenia J. [2006], Komunikacja językowa w Internecie, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHowe N., Strauss W. [1992], Generations: The History of America’s Future, 1584 to 2069, Quill Publishing, Sittingbourne.pl_PL
dc.referencesHowe N., Strauss W. [2000]. Millennials Rising: The Next Great Generation, Knopf Doubleday Publishing Group, New York.pl_PL
dc.referencesLengel L., Thurlow C., Tomic A. [2004], Computer-mediated communication. Social interaction and the Internet, SAGE Publications, London.pl_PL
dc.referencesNęcki Z. [1996], Komunikacja międzyludzka, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.pl_PL
dc.referencesPage R. A., Williams K. C. [2011], Marketing to the Generations, http://www.www.aabri.com/manuscripts/10575.pdfpl_PL
dc.referencesTuglan B. [2001], Managing Generation Y, HRD Press, Amherst.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-405-1.10


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe