Show simple item record

dc.contributor.authorMajdzińska, Aleksandra
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2019-04-05T07:29:30Z
dc.date.available2019-04-05T07:29:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMajdzińska A., Kreatywność w memie internetowym, [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 151-162, doi: 10.18778/7969-405-1.12pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-405-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27438
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmody językowepl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectmemypl_PL
dc.subjectnamingpl_PL
dc.subjectkomizm językowypl_PL
dc.subjectjęzyk w siecipl_PL
dc.titleKreatywność w memie internetowympl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number151-162pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-518-8
dc.referencesFauconnier G., Turner M. [2003], Conceptual blending, form and meaning, „Recherches en Communication”, no 19.pl_PL
dc.referencesForceville Ch. (ed.). [2009], Multimodal metaphor, Walter de Gruyter, Berlin.pl_PL
dc.referencesForceville Ch. [2006], Pictorial metaphor in advertising, Routledge, London.pl_PL
dc.referencesKwiatkowska A. [2011], A plea for a unified cognitive-semiotic approach to the analysis of verbal and visual representations, „Kwartalnik Neofilologiczny”, z. 3, s. 313−324.pl_PL
dc.referencesKwiatkowska A. [2013], Interfaces, interspaces: image, language, cognition, Naukowe Wydawnictwo Piotrkowskie, Piotrków Trybunalski.pl_PL
dc.referencesLakoff G., Johnson M. [1980/2003], Metaphors We Live By, The University of Chicago Press, London.pl_PL
dc.referencesLamon J., Understand the “Doge” Meme In 7 Short Steps. The Bark Post, http://thebarkpost.com/understand-the-doge-meme-in-7-easy-steps/ [dostęp:20.06.2014].pl_PL
dc.referencesLangacker R. [1987], Foundations of Cognitive Grammar, vol. I. Theoretical Prerequisites, Stanford University Press, Stanford, California.pl_PL
dc.referencesTabakowska E., Palich N., Nowakowski A. (red.). [2013], Ikoniczność w języku, literaturze i przekładzie, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.pl_PL
dc.referencesTabakowska E. (red.). [2006], Ikoniczność znaku. Słowo – przedmiot – obraz – gest, Universitas, Kraków.pl_PL
dc.referencesTabakowska E. [2010], Słowo i obraz, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.pl_PL
dc.referencesWowra W. [2009], Czy powinno się zakazać czcionki Comic Sans?, http://webhosting.pl/Czy.powinno.zakazac.sie.czcionki.Comic.Sans [dostęp: 23.03.2014].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-405-1.12


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe