Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBarczyk, Agnieszka
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2019-04-05T07:35:46Z
dc.date.available2019-04-05T07:35:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationBarczyk A., Czy istnieje przepis na dobrą nazwę marketingową? Przykłady sukcesów i porażek w namingu, [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 195-204, doi: 10.18778/7969-405-1.15pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-405-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27441
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmody językowepl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectnamingpl_PL
dc.subjectkomizm językowypl_PL
dc.subjectjęzyk w siecipl_PL
dc.titleCzy istnieje przepis na dobrą nazwę marketingową? Przykłady sukcesów i porażek w namingupl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number195-204pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-518-8
dc.referencesCieślik J. [2008], Przedsiębiorczość dla ambitnych, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGurazda M. [2011], OSRAM pod sufitem, http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/historia/osram-pod-sufitem.html.pl_PL
dc.referencesPerswazyjne nazywanie, http://www.synonim.com/dojne_nazywanie.php.pl_PL
dc.referencesPięć cech, które musi mieć dobra nazwa, http://www.anagram.pl/5-cech-ktore-musi-miec-dobra-nazwa/.pl_PL
dc.referencesZboralski M. [1994], Nomen omen, czyli jak nazwać firmę i produkt, BUSINESS PRESS, Warszawa.pl_PL
dc.referencesZboralski M. [2000], Nazwy firm i produktów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-405-1.15


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe