Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKowalczyk, Agnieszka
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2019-04-05T07:41:52Z
dc.date.available2019-04-05T07:41:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKowalczyk A., „Wszystkie drogi prowadzą do Soczi” − analiza przekazów reklamowych przygotowanych na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2014 w aspekcie kreatywności językowej, [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 233-244, doi: 10.18778/7969-405-1.18pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-405-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27444
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmody językowepl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectkomizm językowypl_PL
dc.subjectjęzyk w siecipl_PL
dc.title„Wszystkie drogi prowadzą do Soczi” − analiza przekazów reklamowych przygotowanych na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2014 w aspekcie kreatywności językowejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number233-244pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Pedagogiczny w Krakowiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-518-8
dc.referencesBenedikt A. [2004], Reklama jako proces komunikacji, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław.pl_PL
dc.referencesBralczyk J. [2004], Język na sprzedaż, czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesGrzegorczyk A. [2010], Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJaniszewska K. i in. [2010], Wiedza o reklamie, Wydawnictwo Szkolne PWN, Bielsko-Biała.pl_PL
dc.referencesKłak P. [2005], Kultura masowa jako produkt reklamowo-marketingowy, Wydawnictwo „Adam Marszałek”, Toruń.pl_PL
dc.referencesKopaliński W. [1990], Słownik symboli, Wydawnictwo „Wiedza Powszechna”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNadolska K. [2011], Potrzeby psychiczne człowieka a reklama, Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM, Poznań−Opole.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-405-1.18


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe