Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWitkowska, Ilona
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2019-04-05T07:51:05Z
dc.date.available2019-04-05T07:51:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationWitkowska I., Argumentacja jako językowy środek perswazji − na przykładzie prasowych tekstów reklamowych, [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 267-279, doi: 10.18778/7969-405-1.21pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-405-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27447
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmody językowepl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectperswazjapl_PL
dc.subjectteksty reklamowepl_PL
dc.titleArgumentacja jako językowy środek perswazji − na przykładzie prasowych tekstów reklamowychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number267-279pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Śląskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-518-8
dc.referencesArystoteles [1988], Retoryka – Poetyka, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBralczyk J. [1998], Język na sprzedaż, Business Press, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDoliński D. [1998], Psychologia reklamy, „Aida”, Wrocław.pl_PL
dc.referencesKorolko J. [1990], Sztuka retoryki. Przewodnik encyklopedyczny, „Wiedza Powszechna”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŁodziana-Grabowska J. [1996], Efektywność reklamy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPlantin C. [1990], Essaissur argumentation. Introduction linguistique a l’etude de la parole argumentative, Kime, Paris.pl_PL
dc.referencesSchnaedelbach H. [1995], Argumentacja filozoficzna, [w:] Filozofia. Podstawowe pytania, Martens E., Schnaedelbach H. (red.), „Wiedza Powszechna”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesZiomek J. [2000], Retoryka opisowa, Bonechi Casa Editrice, Wrocław.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-405-1.21


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe