Serie wydawnicze | Publishing Series: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 583
-
Wybrane wydarzenia gastronomiczne jako efekt trendów europejskich
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Adaptacja wybranych łódzkich obiektów poprzemysłowych na potrzeby gastronomiczne
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Dialog o istocie wydarzeń
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Rola karnawału i zjawiska „skarnawalizowanego” w turystyce
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wydarzenia folklorystyczne – wybrane aspekty na przykładzie Hiszpanii
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Gdańsk Jana Heweliusza – turystyczny fenomen jedności miejsca, kultury i nauki
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013) -
Poaugustiański zespół klasztorny w Żaganiu jako produkt turystyczny?
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013) -
Turystyka kulturowa i nowe muzea w Polsce
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013) -
Religijne wydarzenia masowe na przykładzie spotkań młodzieży chrześcijańskiej
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Festiwal Nauki, Techniki i Sztuki w Łodzi jako wydarzenie
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Festiwal Kultury Żydowskiej – megawydarzenie i flagowa atrakcja Krakowa. Ocena wydarzenia z wykorzystaniem metody etnografii wirtualnej
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Przystanek Woodstok jako produkt turystyczny: jakość festiwalu a zadowolenie i lojalność uczestników
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Ocena krótkoterminowych efektów organizacji mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012. Przykład rynku turystycznego Gdańska
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wpływ megaimprezy sportowej na rozwój turystyki
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Mierzenie wpływu wydarzeń kulturalnych na gospodarkę lokalną
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Mechanizmy pomiaru oddziaływania wydarzeń na gospodarkę
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wspólna marka jako instrument wzmacniania pozycji rynkowej wydarzeń miejsc i regionów turystycznych
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Rola średniowiecznych imprez w popularyzacji turystycznych regionów Litwy (na przykładzie Trok)
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Festiwal Słowian i Wikingów na wyspie Wolin miejscem spotkań turystów z wczesnośredniowiecznymi zwyczajami kulinarnymi
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wpływ wydarzeń kulturalnych w muzeach skansenowskich w Polsce na rozwój ruchu turystycznego – badania własne
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014)