Serie wydawnicze | Publishing Series: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 141-160 z 583
-
Borowiackie szlaki – zasoby Rezerwatu Biosfery UNESCO Bory Tucholskie jako podstawa tworzenia szlaków kulturowych i tematycznych tras turystycznych
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2011) -
Szlak Turystyczny „Łódź Bajkowa” – wyzwania i bariery
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2011) -
Projekt szlaku turystycznego zbójników karpackich
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2011) -
Szlak sztuki modernistycznej Katarzyny Kobro i Władysława Strzemińskiego jako potencjalny produkt turystyczny w przestrzeni Łodzi
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2011) -
Reynevana z Bielawy podróże po Dolnym Śląsku albo turystyczne szlaki fikcji literackiej i filmowej
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2011) -
Kultura a turystyka – wzajemne relacje
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Rachunek zysków bez strat: identyfikacja ekonomicznych korzyści ze współdziałania kultury z turystyką
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Роль культуры в формировании туристического спроса
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Turystyka kulturowa w świetle koncepcji klastra turystycznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Wioska tematyczna w aspekcie ekonomicznym
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Ginące zawody jako atrakcja turystyczna i pozarolnicze źródło zarobkowania mieszkańców obszarów wiejskich
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Rola turystyki w zachowaniu dziedzictwa etnicznego górali ukraińskich na terenach chronionych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Turysta kulturowy – klient nietuzinkowy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Nowoczesne trasy miejskie jako forma prezentacji historii i kultury oraz oferta turystyczna
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Projekt szlaku Juliana Tuwima w Łodzi
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Bitwa pod Gettysburgiem w 1863 roku jako przykład wykorzystania historii na potrzeby rozwoju produktu turystycznego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Dolina Pałaców i Ogrodów – nowy produkt turystyczny oparty na dziedzictwie kulturowym Kotliny Jeleniogórskiej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Winiarstwo jako narodowe dziedzictwo kultury i jego wykorzystanie w enoturystyce północnych Węgier
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Region winiarski Małopolskiego Przełomu Wisły jako produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Kształtowanie ceny wstępu do atrakcji dziedzictwa
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)