Show simple item record

dc.contributor.authorTyszka, Ewelina
dc.contributor.editorRączkiewicz, Małgorzata
dc.date.accessioned2019-10-09T11:47:17Z
dc.date.available2019-10-09T11:47:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTyszka E., Sondaż jako efektywne narzędzie marketingu politycznego. Przykład Polski, [w:] Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie, Rączkiewicz M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 137-148, doi: 10.18778/7969-119-7.12pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-119-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/30525
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofRączkiewicz M. (red.), Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectsondażpl_PL
dc.subjectnarzędzia marketingu politycznegopl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.titleSondaż jako efektywne narzędzie marketingu politycznego. Przykład Polskipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number137-148pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztyniepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-178-4
dc.identifier.doi10.18778/7969-119-7.12


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe