Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁapczyński, Patryk
dc.contributor.editorKluszczyński, Ryszard W.
dc.contributor.editorKłys, Tomasz
dc.contributor.editorKorczarowska-Różycka, Natasza
dc.date.accessioned2020-07-29T08:15:56Z
dc.date.available2020-07-29T08:15:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationŁapczyński P., Niewidzialna kamera. W stronę zwyczajnego realizmu i kina mówionego, [w:] Paradygmaty współczesnego kina, Kluszczyński R. W., Kłys T., Korczarowska-Różycka N. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 153-165, doi: 10.18778/7969-538-6.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-538-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/32183
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKluszczyński R. W., Kłys T., Korczarowska-Różycka N. (red.), Paradygmaty współczesnego kina, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleNiewidzialna kamera. W stronę zwyczajnego realizmu i kina mówionegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number153-165pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-539-3
dc.contributor.authorBiographicalnotePatryk Łapczyński – absolwent kulturoznawstwa UŁ (2013), obecnie uczestnik Interdyscyplinarnych Humanistycznych Studiów Doktoranckich. W Zakładzie Historii i Teorii Filmu Katedry Mediów i Kultury Audiowizualnej przygotowuje rozprawę poświęconą zagadnieniom narracji ponadkadrowej w filmie fikcjonalnym. Publikował w tomie zbiorowym oraz magazynie „Film &Tv Kamera”.pl_PL
dc.referencesBennett P., Hickman A., Wall P., Film Studies: The Essential Resource, New York 2007.pl_PL
dc.referencesBordwell D., Narration in the Fiction Film, The University of Wisconsin Press, Madison 1985.pl_PL
dc.referencesCrisp C. G., Eric Rohmer, Realist and Moralist, Indiana University Press, Bloomington 1988.pl_PL
dc.referencesEboch D., Slice of Life, http://letsschmooze.blogspot.com/2012/03/slice-of-life.html.pl_PL
dc.referencesKing N., Oko stworzone do ironii: „Moja noc u Maud” Erica Rohmera, przeł. E. Mazierska, „Film na Świecie” 2002, nr 403.pl_PL
dc.referencesKracauer S., Teoria filmu. Wyzwolenie materialnej rzeczywistości, przeł. W. Wertenstein, Gdańsk 2009.pl_PL
dc.referencesŁapczyński P., O autorskim stylu Erica Rohmera na podstawie cyklu „Sześciu opowieści moralnych”, Łódź 2013 [praca magisterska].pl_PL
dc.referencesMazierska E., Eric Rohmer – oryginalność, nowoczesność i umiar, „Film na Świecie” 2002, nr 403.pl_PL
dc.referencesNolletti A., The Cinema of Gosho Heinosuke: Laughter Through Tears, Bloomington 2005.pl_PL
dc.referencesRohmer E., For a Talking Cinema, [w:] The Taste for Beauty, eds. H. Breitrose, W. Rothman, z franc. przeł. C. Volk, Cambridge 1989.pl_PL
dc.referencesRohmer E., Stare i nowe, wywiad przepr. J.-C. Biette, J. Bontemps, J.-L. Comolli, przeł.. L. Niedzielski, „Film na Świecie” 2002, nr 403.pl_PL
dc.referencesSchilling D., Eric Rohmer, Manchester University Press, Manchester 2007.pl_PL
dc.referencesStone R., The Cinema of Richard Linklater: Walk, Don’t Run, Routledge, New York 2013.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-538-6.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe