| dc.contributor.author | Krzyżowski, Adam | |
| dc.date.accessioned | 2020-12-05T19:29:45Z | |
| dc.date.available | 2020-12-05T19:29:45Z | |
| dc.date.issued | 1974 | |
| dc.identifier.other | RPS2163 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/32774 | |
| dc.description.abstract | W pracy wykazano przede wszystkim konieczność
przyswojenia przez uczniów wyraźnych pojęć fizycznych i utrwalenia ich przez powiązania w różnego rodzaju pojęciowe, treściowe
struktury dydaktyczne. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.subject | fizyka | pl_PL |
| dc.subject | nauczanie | pl_PL |
| dc.subject | szkoła ogólnokształcąca | pl_PL |
| dc.title | Przyswajanie pojęć fizyki w szkole ogólnokształcącej | pl_PL |
| dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
| dc.page.number | 261 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii | pl_PL |
| dc.date.defence | 1974 | |