Show simple item record

dc.contributor.authorSołtysiak, Małgorzata
dc.contributor.authorKobuszewski, Piotr
dc.contributor.authorWysokiński, Kosma
dc.contributor.editorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2021-01-18T16:45:34Z
dc.date.available2021-01-18T16:45:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSołtysiak M., Kobuszewski P., Wysokiński K., Jak powstawał pierwszy polski serwis o społecznościach internetowych, [w:] Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Golik-Górecka G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 51-60, doi: 10.18778/8088-437-3.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-437-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33158
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGolik-Górecka (red.), Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectserwisy internetowepl_PL
dc.subjectspołeczności internetowepl_PL
dc.titleJak powstawał pierwszy polski serwis o społecznościach internetowychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number51-60pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationczłonek Zarządu UX Designerpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-438-0
dc.referencesArmstrong G., Kotler P., Marketing. Wprowadzenie, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesKrólewski J., Sala P. (red.), E-Marketing, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2013.pl_PL
dc.referenceshttp://wethecrowd.pl (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.fixmystreet.com (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://seeclickfix.com (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://otwartawarszawa.pl (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://dobrepomysly.krosno.pl (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://innosabi.com (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://thisisnotadvertising.wordpress.com (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.brief.pl (dostęp: 31.05.2016).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-437-3.05


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe