Show simple item record

dc.contributor.authorDuda, Joanna
dc.date.accessioned2021-01-26T15:21:32Z
dc.date.available2021-01-26T15:21:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33202
dc.description.abstractNiniejsza rozprawa doktorska jest dedykowana badaniom dotyczącym procesu akwizycji języka obcego u osób wielojęzycznych legitymujących się kompetencją multilingwalną. Proces użycia J2 podczas nauki J3 jest z natury złożony i dynamiczny. Można stwierdzić iż, uczniowie czerpią korzyści z kompetencji multilingwalnej polegając na znajomości języka angielskiego, który traktują jako „pomocne rusztowanie”. Jednakże, istniejąca zbieżność pomiędzy dwoma systemami językowymi przyczynia się do potencjalnych błędów, gdzie kompetencja multilingwalna może być traktowana jako przysłowiowa „kula u nogi”.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.subjectwielojęzycznośćpl_PL
dc.subjectdyskurs pedagogicznypl_PL
dc.subjectmediacja językowapl_PL
dc.titleLanguage mediation in an L3 classroom. Investigating the role of multilingual competence in third language acquisition.pl_PL
dc.title.alternativeMediacja językowa w klasie szkolnej. Badanie roli kompetencji multilingwalnej w procesie nabywania drugiego języka obcego.pl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number244pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologicznypl_PL
dc.dissertation.directorMajer, Jan
dc.dissertation.reviewerMystkowska-Wiertelak, Anna
dc.dissertation.reviewerPiotrowski, Sebastian
dc.date.defence2021-02-08
dc.disciplinejęzykoznawstwopl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record