Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWalęcka-Matyja, Katarzyna
dc.contributor.authorKossakowska-Petrycka, Karolina
dc.date.accessioned2014-02-13T03:03:58Z
dc.date.available2014-02-13T03:03:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationWalęcka-Matyja K., Karolina Kossakowska-Petrycka (2008). Metody i formy budowania postaw tolerancji wobec inności związanej z ADHD. W: Gazda G., Hubner I., Płuciennik J. (red.). Dyskursy i przestrzenie (nie) tolerancji, 471-481, Łódź: Wyd. UŁ. ISBN 978-83-7525-220-0
dc.identifier.isbn978-83-7525-220-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/3492
dc.descriptionOpublikowano w "Dyskursy i przestrzenie (nie) tolerancji" pod. red. G. Gazda, I. Hubner, J. Płuciennik
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectdzieckopl_PL
dc.subjectADHDpl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjecttolerancjapl_PL
dc.titleMetody i formy budowania postaw tolerancji wobec inności związanej z ADHD.pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number471-481pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstytut Psychologii, Uniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska