Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKowalska-Elkader, Natalia
dc.contributor.editorBarańska-Szmitko, Anna
dc.date.accessioned2021-06-14T12:32:26Z
dc.date.available2021-06-14T12:32:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKowalska-Elkader N., Przełożenie metod badania sztuk wizualnych na sztukę audialną – metoda krytyczna Edmunda Feldmana w badaniu artystycznego dzieła radiowego, [w:] Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna, A. Barańska-Szmitko (red.), WUŁ, Łódź 2021, https://doi.org/10.18778/8220-429-2.08pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-429-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/36206
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofMetody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectkrytyka radiowapl_PL
dc.subjectsztuka audialnapl_PL
dc.subjectEdmund Feldmanpl_PL
dc.titlePrzełożenie metod badania sztuk wizualnych na sztukę audialną – metoda krytyczna Edmunda Feldmana w badaniu artystycznego dzieła radiowegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number157-167pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznejpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-430-8
dc.referencesBachura Joanna (2009), Semiotyczno-audialne znaki radiowe a rzeczywistość przedstawiona w wybranych słuchowiskach radiowych (motyw lasu), „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica”, nr 12, s. 397–408.pl_PL
dc.referencesBachura Joanna (2010), Analiza semiologiczna współczesnego słuchowiska, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica”, nr 13, s. 475–488.pl_PL
dc.referencesBal Mieke (2012), Narratologia. Wprowadzenie do teorii narracji, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.pl_PL
dc.referencesBardijewska Sława (2001), Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku, Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDybciak Krzysztof (2016), Wokół czy w centrum literatury? Studia o krytyce i eseju, Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1970), Becoming Human Through art: Aesthetic Experience in the School, Englewood Cliffs, Prentice Hall, New Jersey.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1982), Varieties of Visual Experience, Englewood Cliffs, Prentice Hall, New Jersey.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1994a), Practical Art Criticism, Englewood Cliffs, Prentice Hall, New Jersey.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1994b), Teaching Art and So On, National Art Education Association, Reston.pl_PL
dc.referencesFeldman Edmund Burke (1995), Philosophy of Art Education, Pearson, Nowy Jork.pl_PL
dc.referencesKowalska Natalia (2019), Eksperyment jako gatunek, „Media Biznes Kultura”, nr 2 (7), s. 41–51.pl_PL
dc.referencesKowalska-Elkader Natalia (2020), Historie eksperymentalne. Szkice o eksperymentalnych gatunkach radia artystycznego, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesPleszkun-Olejniczakowa Elżbieta (1998), Wprowadzenie do rozważań o krytyce słuchowiskowej, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica”, nr 1, s. 153–174.pl_PL
dc.referencesPleszkun-Olejniczakowa Elżbieta (2012), Muzy rzadko się do radia przyznają. Szkice o słuchowiskach i reportażach radiowych, Primum Verbum, Łódź.pl_PL
dc.referencesSławiński Janusz (1974), Dzieło – język – tradycja, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSzklarek Katarzyna (2017), Cisza w dramaturgii radiowej: na podstawie słuchowiska „Drugi pokój” Zbigniewa Herberta, [w:] Medialne reprezentacje kultury, t. 1: Literatura – teatr – sztuka – religia, red. A. Duda, R. Szwed, Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin, s. 67–75.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8220-429-2.08


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe