Przeglądaj Wydział Filologiczny | Faculty of Philology według tematu "naming"
Wyświetlanie pozycji 1-17 z 17
-
Czasami zaskakujący, czasami zabawny, ale jakże oryginalny język relacji sportowych Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Czy istnieje przepis na dobrą nazwę marketingową? Przykłady sukcesów i porażek w namingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
„Czy z tej bajki będzie złoto?” – kreatywne wykorzystanie modyfikacji frazeologizmów i nawiązań intertekstualnych w nagłówkach „Przeglądu Sportowego”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Demotywatory i internetowe memy – o łączeniu słowa i obrazu na Twitterze
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Dobre, bo tanie i dobre – o nazwach polskich tanich win owocowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Jak odczytać relacje panujące pomiędzy słowem a obrazem? – analiza komiksu w wersji online na przykładzie „Bajki o Szafiarce” Ilony Myszkowskiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Językowe i pozajęzykowe aspekty komunikacji przedstawicieli Pokolenia Y w Internecie na przykładzie serwisu Facebook
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Kreacja treści postów na fanpage’u blogerki modowej. Środki, funkcje oraz intencje
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Kreatywność w memie internetowym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Kwadrans po ósmej, Najsztub pyta, Co z tą Polską? – czyli o mechanizmach tworzenia nazw programów publicystycznych słów kilka
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Mem − współczesna plotka internetowa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Memy słowno-obrazowe jako wyraz kreatywności użytkowników Internetu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Moda językowa na Facebooku – nadużywane wyrazy i tematy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Sieć pozwala na więcej – o języku współczesnych dziennikarzy uwag kilka
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Tytuł prawdę Ci powie? Słowotwórcze zabiegi w nagłówkach „Polityki”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Wykorzystanie nazw własnych do modyfikacji frazemów w nagłówkach prasy sportowej (na przykładzie tygodnika „Piłka Nożna” i miesięcznika „Piłka Nożna Plus”)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)